در مطلب زیر در سلام نو به بررسی کامل خودرو KMC A5 پرداخته ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

همه چیز درباره خودروی KMC A5 + معرفی امکانات خودرو KMC A5 / فیلم

به گزارش سلام نو، خودروی KMC A5 یکی از محصولات خودروسازی KMC است که با طراحی زیبا و ویژگی‌های مدرن، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. KMC A5 یک خودروی سواری با امکانات و تجهیزات بسیار کامل است که به خودرویی خوش‌ساخت و کارآمد تبدیل شده است. با موتور قدرتمند و فناوری‌های پیشرفته، خودروی KMC A5 عملکرد بالا و تجربه رانندگی لذت‌بخشی را به راننده ارائه می‌دهد.با طراحی آرگونومیک و فضای داخلی راحت، KMC A5 به راحتی میزبان شما و سرنشینانتان در سفرهای روزانه یا بلند مدت خواهد بود.در ادامه به بررسی بیشتر خودرو KMC A5 پرداخته ایم.

طراحی KMC A5

با اینکه طراحی ظاهری این خودرو ، طراحی به نسبت قدیمی محسوب می شود اما KMC A5 به طور کلی طراحی ظاهری خوبی دارد. در نما جلو این خودرو استفاده از جلو پنجره دو تکه و همچنین استفاده از اسپلیتر چهره عضلانی را به این خودرو داده است. طراحی کاسه چراغ های این خودرو تا حدی مستطیلی شکل بوده و طراحی خوبی دارند. استفاده از خطوط طراحی موازی بر روی کاپوت این کی ام سی A5 باعث شده است تا چهره این خودرو کمی خشن تر و عضلانی تر به نظر برسد.

در نمای جانبی کی ام سی A5 شاهد طراحی به نسبت شلوغی هستیم. یک خط طراحی در میانه این خودرو وجود دارد که از گلگیر جلو شروع شده و به باله عقب پیوند می خورد. در پایین درب های این خودرو با استفاده از برآمدگی و فرورفتگی چهره اسپرتی را ایجاد کرده اند. در این نما می توان رینگ های ۱۸ اینچی آلومینیومی KMC A5 را مشاهده کرد که با اینکه طراحی خوبی دارند اما با توجه به ابعاد و اندازه بدنه این خودرو ، اندازه رینگ ها کمی کوچک به نظر می رسد.

KMC A5

سبک طراحی استفاده شده در نمای عقب این خودرو بسیار هماهنگ با سبک طراحی استفاده شده در دیگر نماهای این خودرو است. چراغ های عقب این خودرو به صورت دو تکه طراحی شده اند که به وسیله نوار کرومی رنگ به یکدیگر می پیوندند. دیفیوزر عقب کی ام سی A5 طراحی اسپرتی دارد و به خشن تر و عضلانی تر به نظر رسیدن این خودرو کمک کرده است. از دو خروجی اگزوز واقعی نباید غافل شد که نکته مثبتی برای این خودرو به حساب می آید.

طراحی کابین و امکانات

KMC A5 به عنوان خودرویی که در سال ۲۰۱۸ رونمایی شده است طراحی داخلی خوب و مناسب و نسبتا بروزی دارد. در بخش بالا رودری ها از متریال پارچه ای نرم استفاده شده است. استفاده از طرح فیبر کربن مانند بخش هایی از رودری ها و کنسول وسط از عواملی است که به جذابیت طراحی داخلی کابین این خودرو افزوده است. در بخش بالا داشبورد از متریال پلاستیکی نرم استفاده شده و در بخش میانی داشبورد، متریال پارچه ای نرم با تریم دو رنگ مورد استفاده قرار گرفته است که این طراحی دو رنگ از مزایای طراحی داخلی این خودرو به حساب می آید.

KMC A5

در بخش میانی داشبورد کی ام سی A5 سیستم مالتی مدیا ۱۰ اینچی به چشم می خورد که دسترسی های مختلفی را به سرنشینان می دهد. در قسمت پایین نمایشگر دیگری تعبیه شده که به عنوان پنل سیستم تهویه به کار رفته است. غربیلک فرمان از نوع دی کات است و در بخش پایین فرمان نشان کشور ایتالیا به چشم می خورد که به خواستگاه اصلی این نشان اشاره دارد. پشت آمپر این دیجیتال A5 از نوع دیجیتالی است که گرافیک و طراحی خوبی دارد.

در بخش کنسول وسط، سبک طراحی تا حدی ساده تر است. سوئیچ کنترل این خودرو در بخش پایین قسمت دنده قرار گرفته است و طراحی مناسبی دارند.روکش صندلی های KMC A5 از جنس چرم مصنوعی با تریم دو رنگ است که به زیبایی این کابین خودرو کمک می کند. کی ام سی A5 با توجه به فاصله محوری ۲۷۵۰ میلی متری خود ، فضای عقب مناسبی دارد که از مزایای این خودرو به حساب می آید. به طور کلی با اینکه شاید سبک طراحی A5 آنچنان مدرن نباشد اما این خودرو دارای طراحی نسبتا مناسب و جذابی دارد که بیننده را خسته نمی کند.

مزایا و معایب KMC A5

مزایا کابین جادار - کیفیت متریال قابل قبول - امکانات به نسبت خوب
معایب حذف جعبه دنده AT و جایگزینی با جعبه دنده دو کلاچه - تعلیق نه چندان پیشرفته در بخش عقب - توان حرکتی نه چندان بالا به نسبت برخی رقبا - نبود حالت تیپ ترونیک
کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • آرمین IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    بابا یعنی چی اینکه همون SWM G01F هست! این ماشین با همین ظاهر و همین مشخصات قبلا عرضه شده و طراحیش ایتالیایی هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید