حادثه رانندگی در جاده های گرمی مغان و مشگین شهر ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

برخورد خودروی پژو و رانا در جاده گرمی و مشگین شهر/ ۱۰ نفر مصدوم شدند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شامگاه پنج شنبه به نقل از مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه اعلام کرد: طی تماس با اورژانس و بدنبال برخورد خودروی پژو و رانا در جاده گرمی، پنج کیلومتری بعد از امیرکندی به‌طرف مرادلو، بلافاصله آمبولانس های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان ولایت گرمی منتقل شدند.

این حادثه تاکنون فوتی نداشته است

امروز همچنین طی تماس با اورژانس و بدنبال واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در جاده مشگین‌شهر، سه راهی وراغول، بلافاصله آمبولانس های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر منتقل شدند. این حادثه هم تاکنون فوتی نداشته است.

کارشناسان پلیس راه اردبیل - مغان و اردبیل _ مشگین شهر با حضور در محل در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند.

جاده‌های شمالی استان اردبیل یکی از پرحادثه‌ترین راه‌های ارتباطی استان به شمار می‌روند. تصادفات رانندگی در این جاده‌ها همچنان قربانی گرفته و بیش از ۷۰ درصد جان‌باختگان استان را به خود اختصاص داده است.

آخرین آمارهای ارائه شده حکایت از این دارد که همچنان بیشترین قربانیان سوانح رانندگی در اردبیل به جاده‌هایی مربوط است که از اردبیل آغاز و با گذر از شهرستان مشگین‌شهر تا منطقه مغان در شمال امتداد می‌یابد و این مسیر بیشترین سهم از تلفات جاده‌ای استان اردبیل را به خود اختصاص داده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید