برند گک یا جی ای سی (GAC) از جمله شرکت‌هایی است که قرار است به صورت وارداتی به بازار ایران بیاید.

ورود شاسی بلند جدید برند گک به ایران + مشخصات

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،امیرمسعود عابدین: طراحی این خودرو، تهاجمی بوده و شامل خطوط تند و تیز بسیاری است. در نمای جلویی، جلوپنجره‌ای به سبک ماتریسی بر این قسمت غالب است. چراغ‌های جلوی LED بازطراحی شده، محدوده روشنایی گسترده‌ای را تا ۱۵۰ متر ارائه می‌دهند.

شاسی بلند جدید گک به ایران می آید

وقتی GS۴ MAX را از کنار مشاهده کنید، ظاهری کشیده با خطوط کاملاً مشخص را می‌بینید. دستگیره‌ درهای مخفی، رنگی از مدرنیته و بهره‌وری آیرودینامیک را اضافه می‌کند.

در نمای عقب، چراغ‌ها دارای الگوی LED آبشاری منحصربه‌فردی هستند. دیفیوزر و اسپویلر عقب، شخصیت بسیار اسپرت‌تری را نسبت به مدل قبلی خود نشان می‌دهند.

با قدم گذاشتن به داخل خودرو، GS۴ MAX یک طراحی مدرن و مینیمالیستی ارائه می‌دهد. فضای داخلی این خودرو به کابین هوشمند تعاملی ADiGO SPACE مجهز شده است. بخش مرکزی، شامل یک صفحه نمایش پانوراما ۱۴.۶ اینچی است که به عنوان مرکزی برای کنترل عملکردهای مختلف خودرو عمل می‌کند. این سیستم از کنترل صوتی هوش مصنوعی و تعامل چند حالته پشتیبانی می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد که جنبه‌های مختلف خودرو را از طریق دستورات صوتی مدیریت کنند. سانروف پانوراما به کابین روشنایی می‌افزاید. صندلی‌ها با پارچه‌ای چرم‌مانند پوشیده شده است. صندلی راننده دارای تنظیم ۶ جهته برقی است.
از نظر ایمنی، GS۴ MAX دارای ۸ کیسه هوا، از جمله کیسه هوای جانبی جلو، جانبی، پرده‌ای و عقب است که همه فضاهای صندلی را پوشش می‌دهند.

GS۴ MAX همچنین به سیستم ADiGO PILOT گک مجهز شده که هشت عملکرد کمک رانندگی هوشمند سطح L۲ را به صورت استاندارد ارائه می‌دهد. این موارد شامل ترمز اضطراری خودکار با تشخیص و حفاظت عابر پیاده، هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی ‌با کنترل هوشمند محدودیت سرعت، کمکی حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از خط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و کنترل هوشمند نور بالا و پایین است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید