بعد از حذف نام روزبه چشمی از لیست تیم ملی بحث جوان‌گرایی مطرح شد و این‌که نفراتی چون کریم انصاری‌فرد، احسان حاج‌صفی و روزبه چشمی به خاطر جوان‌گرایی از تیم ملی حذف شده‌اند.

علت حذف نام روزبه چشمی از لیست تیم ملی چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، روزبه چشمی در لیست جدید تیم ملی نبود بعد از حذف نام روزبه چشمی از لیست تیم ملی بحث جوان‌گرایی مطرح شد و این‌که نفراتی چون کریم انصاری‌فرد، احسان حاج‌صفی و روزبه چشمی به خاطر جوان‌گرایی از تیم ملی حذف شده‌اند.

اما با نگاهی به اسامی ملی‌پوشان می‌بینیم که حداقل در فاز تدافعی نفراتی وجود دارند که از روزبه چشمی هم بزرگتر هستند و نمی‌توان گفت قلعه‌نویی فقط به خاطر این‌که چشمی ۳۰ سال سن دارد او را به اردوی تیم ملی دعوت نکرده است. به طور مثال شجاع خلیل‌زاده مدافع ثابت تیم ملی ۳۴ ساله است و سن کنعانی‌زادگان هم کم‌کم به ۳۰ نزدیک می‌شود.

اگر دقت کرده باشید روزبه چشمی در جام ملت‌های آسیا هم خیلی بازی نکرد و مشخص بود که قلعه‌نویی اعتقاد چندانی به فوتبال او ندارد. به هر حال در این مواقع باید به سلیقه سرمربی تیم ملی هم احترام گذاشت اما بعید به نظر می‌رسد که روزبه چشمی به خاطر سن خود فرصت حضور در تیم ملی و رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را از دست داده باشد چون در پست او شجاع خلیل‌زاده ۴ سال بزرگتر است و البته فراموش نکنیم که چشمی توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را هم دارد و شاید در غیاب احمد نوراللهی می‌توانست در این پست برای تیم ملی بازی کند.

امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا و در بازی‌های حساس به چشمی میدان نداد و این بازیکن فقط در مرحله مقدماتی یکی دو بازی با پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان به میدان رفت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید