بامداد روز شنبه افراد مسلح با استفاده از یک خودروی مملو از مواد منفجره در نزدیکی افغانستان حمله کرده و همچنین بمب های انتحاری حمله کردند.

۷ کشته در حمله افراد مسلح به یک پاسگاه در غرب پاکستان با بمب انتحاری

به گزارش سلام نو به نقل از شفقنا، ارتش پاکستان اعلام کرد: افراد مسلح بامداد روز شنبه با استفاده از یک خودروی مملو از مواد منفجره و همچنین بمب های انتحاری به یک پاسگاه نظامی در پاکستان در نزدیکی افغانستان حمله کرده و هفت نفر از نیروهای امنیتی را کشتند.

رویترز نوشت: شاخه رسانه‌ای ارتش در بیانیه‌ای بدون نام بردن از گروه شبه‌نظامی مسئول این حمله اعلام کرد که حادثه در شمال غربی پاکستان توسط شش مهاجم انجام شد.

در این بیانیه آمده است: «تروریست‌ها یک خودروی حامل مواد منفجره را به پاسگاه کوبیدند و به دنبال آن حملات انتحاری متعددی انجام شد که منجر به فروریختن بخشی از یک ساختمان و «شهادت» پنج نفر شد؛ دو نیروی دیگر نیز در درگیری با تروریست‌ها شهید شدند.»

ساکنان وزیرستان، منطقه ای هم مرز با افغانستان در استان خیبر پختونخوا پاکستان گفتند که در جریان این حمله انفجاری درها و پنجره ها به شدت لرزیده است.

گفتنی است پاکستان بارها اتباع افغانستان را مسئول حملات به نیروهای نظامی و مردم خود متهم می‌کند؛ موضوعی که طالبان آن را رد کرده است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید