چهره اصولگرا به رویکردهای دوگانه در بررسی صلاحیت لاریجانی و قالیباف انتقاد کرد.

چرا لاریجانی را به خاطر دخترش ردصلاحیت می‌کنند اما قالیباف به خاطر پسرش ردصلاحیت نشد؟
به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، محسن کوهکن، عضو جبهه پیروان به ردصلاحیت لاریجانی در انتخابات 1400 اشاره کرد و گفت: امکان دارد بنده هم انتقاداتی داشته باشم و به شورای نگهبان بگویم شما در مورد ردصلاحیت لاریجانی گفتید که فرزندان او در خارج از کشور هستند و شورای عالی امنیت ملی هم تصویب کرده که اقوام درجه یک خارج از کشور نباشند اما همین اتفاق در مورد قالیباف هم افتاد به این ترتیب که دختر لاریجانی و دامادش در خارج از کشور بودند اما قالیباف پسرش به دنبال مهاجرت بود.

بخش هایی از گفت و گوی کوهکن را در ادامه می خوانید:

  • در مورد قالیباف همه مشاهده می‌کردند که شورای نگهبان چگونه برخورد می‌کند، خود قالیباف هم پاسخ روشنی نداد و مشاورین هم به فکر توجیه افتادند. اصلاً فرض را بر این می‌گذاریم که پسر قالیباف به دنبال گرفتن اقامت در کانادا است.
  • در اینجا باید یک واقعیت را در نظر بگیریم و آن هم این است که وقتی پدر رییس یک قوه شد، می‌تواند به پسرش که بزرگ شده و به سن رشد رسیده، تحکم کند، امکان دارد آن پسر بگوید من تبعیت نمی‌کنم اما نحوه برخورد با این مسائل مهم است و یا مثلاً برخوردی که در مورد ترکیه و جهیزیه انجام دادند، اگر چه طرفداران قالیباف معتقد هستند که نعوذبالله او معصوم است در صورتی که قطعاً قالیباف در اداره کردن مجلس، تصمیم‌گیری‌ها و برخوردها اشتباهاتی داشته است.
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید