این محدودیت در محور ساحلی «بوشهر-گناوه» از ابتدای روز ۲۶ اسفند تا ۱۴ فروردین اعمال می‌شود.

مسافران بوشهر حتما این خبر را بخوانند!

 رییس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی برای خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، محبوبه شهریاری روز جمعه اظهار کرد: به منظور رفاه حال هم استانی‌ها، تسهیل عبور و مرور و ایمنی کاربران جاده‌ای در مسافرت‌های نوروزی، برخی محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده است.

وی افزود: بر این اساس تردد انواع کامیون‌های کمپرسی و تریلرهای حامل سنگ و مصالح ساختمانی از صبح ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ چهاردهم فروردین ۱۴۰۳ در محورهای اصلی استان بوشهر ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر تصریح کرد: همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری شامل تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالاهای اساسی و دارای مجوز از ساعت 7:00 صبح لغایت 24:00 روزهای ۲۴ اسفند امسال تا ۱۴ فروردین سال آینده در محور «دالکی- کنارتخته» و بالعکس ممنوع است.

شهریاری ادامه داد: این محدودیت در محور ساحلی «بوشهر-گناوه» از ابتدای روز ۲۶ اسفند تا ۱۴ فروردین اعمال می‌شود.

وی یادآور شد: هموطنان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها یا ارائه پیشنهاد و انتقادات در خصوص راهداری و حمل و نقل، از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ یا نصب اپلیکیشن ۱۴۱ از امکانات ویژه این سامانه بهره‌مند شوند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید