شرکت های راکد باید جزء صنایع دانش بنیان باشند، و در صورت راه اندازیی باید اشتغال بالایی ایجاد نمایند.

این افراد مشمول دریافت وام می‌شوند

مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران بیان کرد: در راستای کمک به حفظ اشتغال و احیای واحدهای تولیدی راکد، تسهیلات و کمک های فنی اعتباری در قالب سرمایه در گردش و ثابت پرداخت می گردد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا سعید صادقی اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی تهران با یکی از بانک های استان تهران در خصوص پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی به بهره برداری رسیده فعال و راکد مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی به منظور تامین سرمایه در گردش (بازسازی و نوسازی و بازفعالسازی واحدهای راکد) و سرمایه ثابت قرارداد منعقد کرد و سهم خود را در تامین سرمایه پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات وجوه اداره شده واریز کرد و قبل از شروع سال آینده این فرصت بزرگ مهیا شد.

مدیرعامل شهرک های صنعتی گفت: در سال ۱۴۰۲ هم به ۲۵ واحد تولیدی به مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد و استان تهران بیشترین سهم عملکرد در کل کشور را دارد. لذا هر کدام از واحدهای فعال و راکد در یکی از بخش های واجد شرایط و دارای توجیه اقتصادی، مالی، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵مدارک خود را به معاونت صنایع کوچک شرکت ارسال نمایند.

صادقی، شرایط متقاضیان را تشریح کرد و گفت: واحدهای صنعتی به بهر برداری رسیده فعال و راکد مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تهران باید یکی از مجوزهای پروانه بهره برداری را دارا باشند و گواهی فعالیت صنعتی و یا کارت شناسایی معتبر داشته باشند تا بتوانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

وی با بیان توضیحات تکمیلی ادامه داد و گفت: به واحدهایی راکد گفته می شود که امکان راه اندازی مجدد را داشته و برنامه بازفعالسازی را ارائه کرده و حداقل یکی از این شرایط را داشته باشند.

صادقی ادامه داد: شرکت های راکد باید جزء صنایع دانش بنیان باشند، و در صورت راه اندازیی باید اشتغال بالایی ایجاد نمایند.

او در پایان گفت: تقاضا برای محصولات خدمات واحد باید بیشتر از میزان عرضه باشد و در تکمیل زنجیره تامین رشته صنعت حضور داشته باشند و محصولات و خدمات واحد قابلیت و یا مزیت صادراتی داشته باشند و از ذینفعان خوشه های کسب و کار باشند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید