داود بیگی نژاد نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: در حال حاضر رکورد افزایش قیمت در بین مناطق تهران مربوط به منطقه یک تهران بوده و بیشترین تغییر و نوسان قیمتی هم در منطقه ۵ اتفاق افتاده است.

بیشترین حجم خرید و فروش مسکن در این منطقه تهران است؟

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، داود بیگی نژاد اظهار داشت: بیشترین معاملات مسکن از ابتدای امسال در منطقه ۵ بوده که نشان‌دهنده اقبال مردم برای خرید ملک در این منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر منطقه ۵ تهران در مقایسه با سایر مناطق تهران میزان معاملات مسکن بیش‌تری را تجربه کرده است گفت: در حال حاضر رکورد افزایش قیمت در بین مناطق تهران مربوط به منطقه یک تهران بوده و بیشترین تغییر و نوسان قیمتی هم در منطقه ۵ اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه میزان معاملات مسکن در تهران طی امسال در مقایسه با سال‌های گذشته کاهشی بوده است گفت: منطقه ۱۸ تهران طی امسال در مقایسه با سال‌های گذشته ارزان‌ترین قیمت‌های مسکن را داشته است و در حال حاضر ثبت قراردادهای مسکن در این منطقه در مقایسه با سال‌های گذشته ارزان‌تر بوده است.

او بیان کرد: متقاضیان هر زمانی که برای خرید مسکن اقدام کنند بهترین زمان است چراکه به طور قطع افزایش تورم به طور قطع در بازار مسکن اثر خواهد گذاشت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید