رییس فدراسیون فوتبال درباره نتایج این فدراسیون گفت: ما چهار بار همه مردم را به خوبی خنداندیم و مردم را شاد کردیم.

تاج: فصل آینده مسابقات لیگ با VAR برگزار می‌شود / هتل ۵ ستاره تیم‌های ملی افتتاح می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پس از تصویب دستور جلسه با بیان این که در حال حاضر اوضاع فوتبال ایران در AFC خوب است و در کمیته‌های مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا اعضای موثر ایرانی حضور دارند.

وی با بیان این که فدراسیون فوتبال روابط خوبی با کشورهای مختلف دارد، ادامه داد: تنها کشوری که ما برای رفت و آمد باشگاه‌ها مشکل داشتیم، عربستان بود که این مشکل حل شد. من فکر می‌کنم ما نتایج قابل قبولی با مربی ایرانی در جام ملت‌های قطر داشتیم. در فوتبال ساحلی نتایج قابل قبولی با مربی ایرانی داشتیم. در بخش نوجوانان اوضاعمان خوب است. ما چهار بار همه مردم را به خوبی خنداندیم و مردم را شاد کردیم. این از مولفه‌های فوتبال است. یک بار وقتی در فوتبال نوجوانان برزیل را در جام جهانی بردیم، یک بار پس از پیروزی مقابل ولز در جام جهانی، یک بار پس از پیروزی برابر ژاپن در جام ملت‌ها و یک بار هم پس از موفقیت در جام جهانی فوتبال ساحلی. البته قهرمانی در دستمان ما بود که افتاد.

رییس فدراسیون ادامه داد: می‌توانستیم قهرمان جام ملت‌ها یا جام جهانی ساحلی شویم. به قول مرحوم تختی طلا در دست‌مان بود و افتاد. نتایج خوبی را رقم زدیم؛ دوم آسیا در فوتبال بزرگسالان هستیم. در ساحلی پنجم جهان هستیم. در فوتسال ششم دنیا هستیم. در زنان قهرمان آسیا شده‌ایم و نتایج خوبی هم در استرالیا با تیم ملی زنان گرفتیم.

تاج بیان کرد: ما دو روز دیگر یک هتل پنج ستاره در کمپ تیم‌ملی افتتاح می‌کنیم و قرار است تیم‌ملی در این هتل برای بازی ترکمنستان حضور داشته باشد. آن هتل تمام امکانات مناسب را دارد و تجهیز شده است. آن هتل به نام هتل فوتبال نامگذاری می‌شود. با این اوصاف ما در کنار هتل مجد آکادمی فوتبال، از هتل بی‌نیاز می‌شویم. در کل یک راه درآمدزایی داریم.

رئیس فدراسیون تاکید کرد:‌ مجمع فدراسیون چون در ماه رمضان افتاد، مجمع AFC هم در خرداد حضوری برگزار می‌شود و خودم به دلیل عضویت در کمیته مسابقات، در سال اخیر در مجمع حضوری شرکت کرده‌ام.

رئیس فدراسیون فوتبال:  تلاش ما بر این است علاوه بر بازی شهرآورد فردا، در بسیاری از رویدادهای آینده آهسته آهسته در دور برگشت از VAR استفاده کنیم و سال آینده نیز در همه ورزشگاه‌هایی که مسابقات لیگ برتر در آن برگزار می‌شود، VAR به کار گرفته شود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید