نجم‌الدین شریعتی مجری تلویزیون با حضور در برنامه برمودا با اجرای کامران نجف‌زاده ویدیویی از گزارش گل به خودی معروف استاد اسدی در بازی پلی آف جام جهانی ۱۹۹۸ توسطاو در برنانه منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

گزارش جالب گل به خودی استاد اسدی توسط نجم‌الدین شریعتی وسط برنامه + فیلم

به گزارش سلام نو، نجم الدین شریعتی متولد ۱۳۵۹ در تنکابن (مازندران) مجری برنامه مذهبی است.

پی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر می باشد و در کنار آن تحصیلات حوزوی را نیز بصورت شخصی پیگیری کرده و حالا مجری برنامه دینی است.

یک برادر بنام حسام الدین و یک خواهر بنام زهرا دارم که از من کوچکترندمن خواهرم و برادرم را بعنوان یک خواهر و برادر بی‌ نهایت دوست دارم،  یعنی دیگر بیشتر از آن متصور نیست ، مادرم را بعنوان یک مادر و پدرم را بعنوان یک پدر و برای هر کدامشان یک جایگاه ویژه‌ای قائل هستم.

اینطور نیست که بگویم کدام را بیشتر دوست دارم من هر کدامشان را در این جایگاهی که هستند بی‌ نهایت دوست دارم و هیچ‌ وقت کم نمی‌ گذارم.

نجم الدین در دومین تجربه خود سال ۱۳۸۵ اجرای برنامه پرسش و پاسخ دینی بنام زلال احکام را برعهده گرفت که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و مشهور شد.

از سال ۱۳۸۱ وقتی ۲۲ ساله بود فعالیت خود را بعنوان مجری از برنامه نیمرخ شروع کرد که در زمان خود به یکی از برنامه های پربیننده نوجوانان تبدیل شد.

نجم الدین در دومین تجربه خود سال ۱۳۸۵ اجرای برنامه پرسش و پاسخ دینی بنام زلال احکام را برعهده گرفت که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و مشهور شد.

۲۳ یا ۲۴ سالگی زمانی که هنوز درسش تمام نشده بود ازدواج کرد که می گوید یکی از موفقیت هایش همین ازدواج به موقع بود.

ازدواجمان سنتی بود ، همسرم به من معرفی شدند و ما صحبت کردیم و ازدواج ما سرگرفت ، ثمره این زندگی حالا یک پسر بنام محی‌ الدین متولد ۱۳۸۹ می باشد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید