افزایش حقوق بازنشستگان قسمت مورد بحث زندگی بازنشستگان در سال جدید به ثمر می نشیند.

حقوق بازنشستگان ۱۱ میلیون تومانی می شود؟ + جزییات

به گزارش سلام نو، ۱۰ تیرماه امسال بود که رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از تصویب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی در کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد. دکتر حاجی بابایی در آن زمان با اشاره به ضرورت توسعه عدالت اجتماعی و رفع مشکل کارکنان شاغل و بازنشسته بیان کرد: «احساس تبعیض بیش از مشکلات معیشتی، کارکنان دولت را رنج می‌دهد.» او گفت این رویکرد می‌تواند نشاط و امیدآفرینی را در میان کارکنان دولت و بازنشستگان جاری سازد. بعد از گذشت دو هفته از تصویب این طرح برای بازنشستگان نیز حاجی بابایی در گفت‌وگویی قول پیگیری ویژه و عملیاتی‌سازی آن را داد. حالا بعد از گذشت یک ماه از آخرین وعده، مخاطبان نسبت به اجرایی نشدن طرح معترض بوده اند. سازمان تأمین‌اجتماعی به بازنشستگان کارگری و بیمه شدگان خود هشدار داد.

دریافت فیش حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری

برای مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان کشوری وارد آدرس https://services.sabasrm.ir/fish/Default.aspx شوید و اطلاعات خواسته شده را پر کنید. در صفحه بعدی می توانید فیش حقوقی خود رو مطابق ماه انتخابی مشاهده کنید. برای چاپ فیش حقوقی بازنشستگی خود روی دکمه چاپ فیش کلیک کنید یا به صورت فایل pdf ذخیره کنید.برای مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان کشوری وارد آدرس https://services.sabasrm.ir/fish/Default.aspx شوید و اطلاعات خواسته شده را پر کنید. در صفحه بعدی می توانید فیش حقوقی خود رو مطابق ماه انتخابی مشاهده کنید. برای چاپ فیش حقوقی بازنشستگی خود روی دکمه چاپ فیش کلیک کنید یا به صورت فایل pdf ذخیره کنید.

حقوق بازنشستگان ۱۱ میلیون شد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ضروریست که دولت نسبت به مسئله همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توجه کند و شرایطی را فراهم کند که حقوق فرد بازنشسته حداقل ۸۰ درصد از حقوق فرد شاغل باشد.سلام نو

بخشنامه اعلام حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت (بخشنامه شماره ۶۷۷۳۸ مورخ ۱۳/۶/۱۴۰۲ سازمان اداری و استخدامی کشور) به معاونین توسعه مدیریت و منابع دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شد.

مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در جلسه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ به استاد ردیف (۴) جزء (س) ماده (۱۱۶) قانون مدیریت خدمات کشوری و به منظور پاسخ گویی به استعلامات و ابهامات اداری دستگاه‌های اجرایی به شرح ذیل اعلام می گردد.در ابلاغیه معاون سازمان اداری واستخدامی Hمده است، در اجرای مفاد بند (۵) تصویب‌نامه شماره ۳۶۰۷/ت۶۱۱۳۴ه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ هیئت وزیران با اصلاحات بعدی آن (موضوع تصویب نامه شماره ۶۵۲۶/ت۱۶۶۹ه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ هیئت وزیران مبلغ ریالی حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری در سال ۱۴۰۲ مبلغ بیست و نه میلیون و ششصد و پنجاه و هشت هزار (۲۹.۶۵۸.۰۰۰) ریال است. این رقم ملاک محاسبه “حداقل حقوق کارکنان دولت” مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری در قوانین و مقررات مربوط است.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید