اجرای مرحله دوم طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی از ۱۸ اسفندماه تا ۱۸ فروردین ماه آغاز شده است.

پیرمرد سنندجی با حساب بانکی ۴۰ میلیاردی کالابرگ می گیرد!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، فرزاد پیشکاری در پاسخ به اینکه برخی افراد علی‌رغم اینکه سرپرست خانوار و سه یتیم تحت پوشش داشته و جزو دهک اعلامی نیز هستند، چطور کالا برگ الکترونیک شاملشان نشده است؟ مدعی شد: شاید من و شما تصور کنیم طرف سه یتیم دارد، یک نفر (پیرمرد عصا به دست) به اداره کل کار مراجعه کرد، سامانه‌ای داریم که با وارد کردن کدملی شخص، میزان دارایی‌هایش مشخص می‌شود که این فرد که تحت پوشش کمیته امداد و در سنندج هم بود ۴۰ میلیارد تومان پول در حسابش بود! برخی از این افرد کار اقتصادی انجام می‌دهند.

در پاسخ به این سؤال با توجه به اینکه اعلام شده که "تمام خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار بسته تشویقی در قالب طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی از دولت برای خرید ۱۱ قلم کالا دریافت می‌کنند"، تکلیف خانوارهایی که در این دهک‌ها بوده اما شاملشان نشده است! چیست؟ اظهار داشت: این مشکل ناشی از یک سری اختلال سیستمی بوده که این اعتبار به حسابشان واریز نشده است، در همین راستا تمام اداره‌کل‌های ۳۱ استان کشور برای رفع این مشکل با وزارتخانه مکاتبه کرده‌ایم و قرار است برطرف شود.

وی افزود: برای کسانی که این اعتبار به حسابشان واریز نشده است که تعدادی از آنان نیز تحت پوشش کمیته‌ امداد هستند، با سازمان هدفمندی یارانه‌ها مکاتبه کرده‌ایم و قطعاً برطرف خواهد شد، کما اینکه رفع این مشکل در اختیارات استان نیست و از مرکز باید انجام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان تصریح کرد: کسانی که جزو دهک یک تا هفتم بوده اما طرح تشویقی به حسابشان واریز نشده است، می‌توانند به "سامانه حمایت" مراجعه کنند که پس از وارد کردن مشخصات سرپرست خانوار که یارانه به حسابش واریز می‌شود را ثبت و طرح مشکل کرده و پس از بررسی به صورت پیامک به فرد اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که افراد چگونه مطلع شوند به کدام دهک درآمدی تعلق دارند؟ گفت: این افراد می‌توانند از سامانه حمایت مطلع شوند، علاوه بر این، شماره تلفن گویای ۰۲۱۶۳۶۹ نیز در اختیار مردم است که اصلاً پاسخ نمی‌دهند! سامانه کشوری بوده و اصلاً ما مقصر نیستیم.
پیشکاری با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی از ۱۸ اسفندماه تا ۱۸ فروردین ماه آغاز شده است، عنوان کرد: در قالب این طرح نیز ۲۲۰ هزار تومان به افراد جزو دهک یک تا هفتم هدیه تشویقی برای خرید ۱۱ قلم کالا برگ می‌دهند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید