رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد که زورگیری از یک خانواده باعث سقط جنین یک زن جوان شده بودند.

حادثه تلخ سقط جنین زن تهرانی در پی حمله زورگیران / جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: متهمانی که در جریان زورگیری از یک خانواده باعث سقط جنین یک زن جوان شده بودند، با هوشیاری کارآگاهان دستگیر شدند و به دنبال آن یک باند تبهکاری در تهران منهدم شد.

وی افزود: در روزهای اخیر مرد جوانی به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و در طرح شکایت خود گفت که همسرش باردار بوده است و در روز حادثه قصد داشتند که دختر ۴ساله خود را به مهدکودک ببرند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: مرد جوان گفته بود که در روز حادثه در حال پیاده‌روی در یکی از خیابان‌های تهرانپارس بودند که ناگهان ۲ مرد جوان با یک موتورسیکلت جلوی پای آن‌ها می‌ایستند و با چاقو به قصد سرقت آیفون ۱۳ پرومکس به مرد جوان حمله می‌کنند؛ آن‌ها پس از این که مرد جوان را زخمی کردند، موفق به سرقت موبایل شدند و سریعا از صحنه جرم گریختند.

گودرزی خاطرنشان کرد: براساس اظهارات مرد جوان، دقایقی بعد همسرش که شاهد این حادثه بود، در خیابان درد شدیدی در شکم خود احساس کرد. سپس مرد جوان او را به بیمارستان انتقال داد، اما در آنجا مشخص شد که جنین زن جوان سقط شده است.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: پس از دریافت شکایت مرد جوان، تیمی از کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت وحشیانه وارد عمل شدند و در نخستین‌گام برای بازبینی دوربین‌های مداربسته در صحنه جرم پای گذاشتند، اما در فیلم‌ها مشخص شد که متهمان پلاک موتورسیکلت و چهره خود را پوشانده بودند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی به سراغ تحقیقات محلی رفتند که در این مرحله موفق شدند هویت یکی از متهمان سابقه‌دار را شناسایی کنند؛ در ادامه نیز مشخص شد این فرد زورگیر با همدست خود یک باند حرفه‌ای مجرمانه‌ای را تشکیل داده و آن‌ها جرایم زیادی را در محله‌های شرق، جنوب و شمال تهران مرتکب شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: کارآگاهان در تجسس‌های بیشتر با اقدامات فنی و اطلاعاتی، پاتوق ۲ نفر از سارقان را در میدان خراسان و خیابان پیروزی شناسایی کردند و متوجه شدند که آن‌ها در یک سال گذشته با ۶ متهم دیگر اقدام به ده‌ها فقره سرقت موبایل‌قاپی و زورگیری از شهروندان کرده‌اند.

وی افزود: تیم پلیسی در مرحله بعد راهی مخفیگاه متهمان شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های چند ساعته، ۲ سارق خشن را در عملیات‌های هماهنگ و جداگانه دستگیر کردند که در ادامه نیز ۶ نفر از اعضای این باند تبهکاری در نقاط مختلف تهران بازداشت شدند.

گودرزی عنوان کرد: تحقیقات دقیق‌تر نشان می‌داد، متهمان با پول‌های سرقتی اقدام به خرید اجناس لوکس گرانقیمت از جمله ساعت و تابلوفرش کرده‌اند و اقدام به پولشویی با کارت‌های بانکی اقوام درجه یک خود کرده‌اند؛ همچنین تعداد زیادی اموال سرقتی از مخفیگاه این ۸ متهم کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ یادآور شد: متهمان که در جریان تحقیقات، منکر جرم خود بودند پس از مواجه با شکات و فیلم‌های دوربین مداربسته موجود در صحنه جرم به سرقت‌های متعدد در تهران و تشکیل باند تبهکاری اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نا مشخص IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    این ناکسان را اعذام کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید