رئیس جمهور ترکیه گفت: تاکنون بیش از ۳۲ هزار فلسطینی در نتیجه حملات مستقیم اسرائیل به غیرنظامیان شهید شده اند.

اردوغان: نتانیاهو موجب ارتکاب جنایت علیه بشریت در غزه شده است
به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، رئیس جمهور ترکیه گفت: نتانیاهو و کابینه‌اش با ارتکاب جنایت علیه بشریت در غزه، اسم خود را در کنار هیتلر، موسولینی و استالین به عنوان نازی‌های نوین ثبت کردند.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت:نتانیاهو و کابینه‌اش با ارتکاب جنایت علیه بشریت در غزه، اسم خود را در کنار هیتلر، موسولینی و استالین به عنوان نازی‌های نوین ثبت کردند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۳۲ هزار فلسطینی در نتیجه حملات مستقیم اسرائیل به غیرنظامیان شهید و بیش از ۷۲ هزار فلسطینی نیز مجروح شده اند.

رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه عوامل قتل عام (در غزه) پیشتر در وجدان بشری محکوم شده اند و ما نیز اقدامات لازم را برای پاسخگویی آن‌ها در مقابل حقوق بین الملل انجام می‌دهیم، اظهار داشت:متأسفانه جهان اسلام با جمعیتی نزدیک به ۲ میلیارد نفر نتوانستهبه وظیفه برادری خود در قبال ملت فلسطین به طور کامل عمل کند.

اردوغان ادامه داد: ما از روابط اخیر خود با مقامات مصری برای رساندن کمک به غزه استفاده کردیم. یک کشتی ۳ هزار تنی دیگر متعلق به هلال احمر ترکیه فردا در بندر العریش (مصر) پهلو خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید