سرویس اشتراک پریمیوم لینکدین به یک تجارت بزرگ و موفق تبدیل شده است.

رشد ۲۵ درصدی و درآمد ۱.۷ میلیارد دلاری؛ هوش مصنوعی رمز موفقیت اشتراک‌های پریمیوم لینکدین

به گزارش سلام نو آنطور که دیجیاتو نوشته است این سرویس در سال ۲۰۲۳ درآمد ۱.۷ میلیارد دلاری را برای این شبکه اجتماعی به ارمغان آورده است که نشان دهنده رشد ۲۵ درصدی تعداد مشترکین نسبت به سال ۲۰۲۲ است. به گفته مایکروسافت، قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی یکی از دلایل اصلی این رشد قابل توجه بوده است.

لینکدین به عنوان یک شبکه اجتماعی مختص حوزه کسب و کار، به کاربران در زمینه‌های مختلفی مانند جستجوی شغل مورد نظر و استخدام افراد مناسب کمک می‌کند. مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ این شبکه اجتماعی را تصاحب کرد و اخیراً اعلام کرد که لینکدین در سال مالی ۲۰۲۳ درآمد ۱۵ میلیارد دلاری داشته است.

رشد قابل توجه درآمد لینکدین از فروش اشتراک‌های پریمیوم

طبق اعلام لینکدین، سرویس اشتراک پریمیوم این شبکه اجتماعی در حال حاضر به یک تجارت ۱.۷ میلیارد دلاری تبدیل شده است. قیمت این سرویس از ماهانه ۳۹.۹۹ دلار شروع می‌شود و کاربران می‌توانند با پرداخت این هزینه، از مزایای آن بهره مند شوند. تعداد مشترکین سرویس پریمیوم لینکدین در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال قبل از آن ۲۵ درصد افزایش یافته است.

یکی از دلایل اصلی این رشد قابل توجه، قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که طی سال گذشته میلادی به لینکدین اضافه شده‌اند. ابزارهای جدید این شبکه اجتماعی به کاربران در جستجوی شغل مناسب و همچنین ارائه پیشنهادهای شغلی متناسب با رزومه و مهارت‌های آنها کمک می‌کنند.

یکی از دلایل اصلی افزایش ۲۵ درصدی تعداد مشترکین سرویس پریمیوم در سال ۲۰۲۳، اضافه شدن قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به این سرویس است. این ابزارهای جدید به کاربران در یافتن شغل مناسب و همچنین بهبود رزومه و پروفایل آنها کمک می‌کنند.

طبق اطلاعات اولیه، ۷۰ درصد از کاربران سرویس پریمیوم که به ابزارهای هوش مصنوعی دسترسی دارند، از آنها استفاده کرده‌اند و ۹۰ درصد آنها این ابزارها را مفید دانسته‌اند.

این موفقیت نشان می‌دهد که هوش مصنوعی می‌تواند نقش مهمی در جذب کاربران و افزایش درآمد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید