قاسم افشار خواننده موسیقی ایرانی ویدیوی از بازخوانی خوانی آهنگ قرص قمر دو بهنام بانی توسط او در کنسرتش منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

بازخوانی آهنگ «قرص قمر دو» بهنام بانی توسط قاسم افشار در کنسرت + فیلم

به گزارش سلام‌نو، قاسم افشار متولد 20 خرداد 1344 در تهران از نخستین خوانندگان پاپ بعد انقلاب است.

تحصیلکرده مقطع دیپلم انسانی می باشد که از 15 سالگی وارد نواختن ساز و عرصه خوانندگی شد تا اینکه بعدها بخاطر شباهت صدا به بدل ابی معروف شد.

قاسم افشار معتمد بعنوان فرزند سوم در خیابان مولوی تهران در محله باغ فردوس به دنیا آمد ، فرزند سوم خانواده می باشد و یک برادر و دو خواهر دارد.

آقای افشارسال 1374 وقتی 30 ساله بود ازدواج کرد که ثمره این زندگی تنها یک فرزند پسر بنام فرنود متولد 27 اسفد 1380 می باشد.

افشار سال 1359 وقتی 15 ساله بود علاقه خیلی زیادی به موسیقی و خواندن پیدا کرد تا اینکه همین سال با خرید یک کیبورد قدیمی به تنهایی مشغول یادگیری شد.

وی از سال 64 که 20 ساله بود بصورت جدی در کنار نواختن ، خوانندگی را شروع کرد تا اینکه سال 76 وقتی 32 ساله بود برای تست در واحد موسیقی به صدا و سیما رفت.

بعد از تست در جلوی اساتیدی چون علی معلم دامغانی و فریدون شهبازیان پذیرفته شد تا اینکه 11 ماه بعد با اولین قطعه بنام وقت پرنده ها خیلی زود معروف شد. این ترانه بعدها جزء 100 ترانه مشهور 40 سال موسیقی ایران شد.

بعد از ورود به تلویزیون تا 11 ماه اجازه فعالیت پیدا نکرد ، مسئولان بخاطر شباهت صدای ایشان به خواننده قبل از انقلاب ابراهیم حامدی (ابی) او را ممنوع الکار کردند. با این حال می گوید من خودم یکی از طرفداران ابی هستم و این صدای من است اما از او تقلید نمی‌کنم.

افشار سال 1377 در آلبوم مشترکی بنام فصل آشنایی حضور داشت سپس در سال 78 آلبوم مشترک دیگری بنام نازنین با صدای او منتشر شد. او چند هفته بعد از آلبوم دوم خود ، آلبوم خواب گریه ها را بصورت مستقل عرضه کرد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید