سردار احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲ متهم کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری با هویت جعلی شناسایی و دستگیر شدند.

۷۵ هزار دلار کلاهبرداری در مشهد + جزییات

 سردار احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲ متهم کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری با هویت جعلی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سردار احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: در پی ارجاع شکایت قضایی مبنی بر کلاهبرداری از یک شهروند توسط فردی ناشناس، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد اضافه کرد: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد که این فرد برای فعالیت اقتصادی در یکی از کشورهای همجوار قصد انتقال ۷۵ هزار دلار از طریق یک صرافی داشته و بواسطه یکی از دوستان سابق به نماینده یک صرافی معرفی شده بود.

وی ادامه داد: مالباخته مبلغ ۷۵ هزار دلار به نماینده صرافی داده و قرار شده بود صرافی کشور مقصد به محض وصول وجه، حواله دریافت را صادر کند که نماینده صرافی به همراه همدستش متواری شده بودند.

نگهبان اضافه کرد: پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته در بررسی های اولیه مشخص شد نماینده صرافی و فرد همراه کلاهبردار بودند و با هویت جعلی خود را به مالباخته معرفی کرده بودند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد با انجام تحقیقات میدانی و انجام کار گسترده اطلاعاتی متهمان را در یکی از مناطق بلوار «توس» ردزنی و با هماهنگی مقام قضایی آنها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان در بازجویی ها به جعل هویت و کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید