روسای هیات‌های استانی به نظر وزیر ورزش و دستگاه‌های نظارتی احترام گذاشتند و دوباره برگشتند که الحمدالله مجمع در آرامش برگزار شد.

چرا انتخابات فدراسیون جانبازان و توانیابان با تاخیر انجام شد؟

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: برای اینکه حقی ضایع نشود دستور وزیر ورزش و جوانان بود تا انتخابات فدراسیون جانبازان و توانیابان چند ساعتی به تعویق بیفتد تا بررسی دقیق‌تری صورت بگیرد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمدشروین اسبقیان در جمع خبرنگاران گفت: فدراسیون جانبازان و توانیابان یکی از فدراسیون‌های ارزشمند است. یکی از دستوراتی که وزیر ورزش به من دادند این بود که فدراسیون‌هایی که بلاتکلیف هستند و با سرپرست اداره می شوند زودتر تعیین تکلیف شوند تا برنامه‌های خود را اجرایی کنند. امروز انتخابات این فدراسیون انجام شد و کوهپایه زاده با  اکثریت رای اعضای مجمع توانست ریاست فدراسیون را برعهده بگیرد.

وی درباره علت تاخیر در برگزاری انتخابات افزود: برای این که حقی ضایع نشود دستور خود وزیر ورزش و جوانان‌ بود که انتخابات با چند ساعت تاخیر برگزار شود تا دستگاه های نظارتی بررسی دقیق تری انجام دهند که بعد از انجام بررسی های لازم در نهایت نظر خود را اعلام کردند که البته من از اعضای مجمع به خاطر تاخیر ایجاد شده عذرخواهی کردم.

وی افزود: روسای هیات‌های استانی به نظر وزیر ورزش و دستگاه‌های نظارتی احترام گذاشتند و دوباره برگشتند که الحمدالله مجمع در آرامش برگزار شد.

اسبقیان تصریح کرد: فدراسیون جانبازان و توانیابان فدراسیون ارزشی و معنوی است که امیدوارم با تلاش رئیس فدراسیون و اعضای مجمع موفقیت‌های چشمگیری در این مجموعه رقم بخورد.

معاون وزیر ورزش درباره برگزاری انتخابات سایر فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند، خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری بر این بود تا پایان سال انتخابات ۹ فدراسیون تا پایان سال برگزار کنیم که بعد از برگزاری انتخابات جانبازان و توانیابان، روز شنبه انتخابات چوگان و سپس سوارکاری، والیبال، ناشنوایان و ... را خواهیم داشت. با جدیت دنبال این هستیم که دستورات وزیر ورزش اجرا شود و انتخابات سایر فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند تا خرداد سال آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود یکسری اختلاف نظرها درباره گزینه‌ها وجود داشت و همین امر سبب تاخیر در برگزاری مجمع انتخابات این فدراسیون شد، افزود: هیچ‌گونه اختلاف نظری وجود ندارد. صبح هم چون خسروی وفا در مجمع حضور داشت به من گفتند که دیگر نیازی به حضور من نیست، به همین دلیل من صبح در مجمع حضور پیدا نکردم. البته خسروی وفا یکی از اسطوره‌های ورزش کشور است و خدمات ارزشمندی را برای ورزش انجام داده‌اند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره رای سفید برخی اعضا که برای اولین بار در مجمع رخ داد چیست؟ خاطرنشان کرد: اعضای مجمع حق دارد به کاندیدایی رای بدهند یا رای سفید به صندوق بیندازند. باید به رای اعضای مجمع احترام گذاشت و این خلاف قانون نیست. هر تصمیمی که دستگاه‌های نظارتی گرفته باشند باید احترام گذاشت و اجرا کرد.

وی در خصوص تغییر برخی از روسای هیات‌های استانی در دوره ریاست عابد حقدادی گفت: اگر آیین نامه رعایت شده باشد، مشکلی وجود ندارد.

اسبقیان در پایان همچنین درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی سازی گفت: این موضوع از سوی سازمان خصوصی‌سازی در حال پیگیری است تا به سرانجام برسد.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید