قیمت خودرو در روزهای با توجه به افزایش قیمت دلار دچار نوسان شده است و برخی از خودروها با افزایش قیمت و برخی با کاهش قیمت همراه بوده است، در این مطلب به بررسی قیمت محصولات سایپا و ایرانخودرو برای تاریخ امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

افزایش قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو+ جدول

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، قیمت خودرو های داخلی امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بروزرسانی شد.

قیمت خودرو در بازار ایران به بی ثباتی معروف شده است. قیمت خودرو به صورت روزانه در حال تغییر است. ایت تغییرات قیمت خودرو کمی خریداران را سردرگم کرده است

قیمت خودرو طی هفته گذشته روند صعودی داشت. بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا تارا، هایما، پژو ۲۰۷ و شاهین از جمله خودروهای پرطرفدار ایرانی هستند که طی هفته گذشته ۱۵ الی ۲۵ میلیون تومان گران شدند.

در ادامه جدیدترین قیمت خودروهای پرفروش ایرانی و تغییرات آن نسبت به هفته گذشته (چهارم اسفند) را بخوانید.

قیمت روز محصولات ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ به ۵۹۰ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۱۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۶۳۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۱۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۷۳۵ میلیون تومان است که طی هفته گذشته ۱۵ میلیون بالا رفته است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۱۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز امروز به ۶۷۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۱۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۷۷۵ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۱۵ میلیون افزایش پیدا کرده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۸۶۰ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۱۵ میلیون افزایش پیدا کرده است. این خودرو تقریبا طی چهار ماه گذشته ۱۲۰ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۸۸۰ میلیون تومان است که طی هفته گذشته ۱۵ میلیون گران شده است. این مدل طی چهار ماه گذشته ۳۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک مدل V۲ سال ۱۴۰۱، ۹۰۵ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۱۵ میلیون گران شده است. تارا اتوماتیک صفر مدل V۲ سال ۱۴۰۲ هم ۹۴۰ تومان قیمت خورده است که نسبت به هفته گذشته ۱۵ میلیون گران شده است. قیمت تارا اتوماتیک V۴ LX نیز به یک میلیاردو و۱۱۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۲۵ میلیون گران شده است.

قیمت تارا دنده ای V۱ سال ۱۴۰۲ هم به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۱۵ میلیون گران شده است و طی سه ماه گذشته ۶۴ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۹۵۰ میلیون تومان رسیده است که به معنای افزایش ۱۵ میلیونی طی یک هفته است. این خودرو نسبت به خرداد ۵۵ میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۷۱۵میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۱۵ میلیون گران شده است و طی هفت ماه گذشته ۱۵۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۶۳۵ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۶۵۵ میلیون تومان که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۵۷۵ میلیونی شده است که طی روز گذشته ۱۰ میلیون بالا رفته است.

سمند سورن پلاس XU۷P بنزینی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۰۵ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است. سمند سورن پلاس EF۷ بنزینی مدل ۱۴۰۱ نیز ۶۳۵ میلیون تومان است شده است که ۱۰ میلیون تومان گران شده است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز ۷۵۵ میلیون اعلام شده است که طی روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۲۵ میلیون تومان شده است و نسبت به هفته گذشته ۱۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو پارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ نیز به ۷۸۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۱۰ میلیون گران شده است. این مدل گرانترین پژو پارس است.

قیمت هایما ۸S مدل ۱۴۰۲ نیز یک میلیاردو ۸۵۵میلیون تومان شده است که ۲۵ میلیون افزایش پیدا کرده است. قیمت هایما S۵ ۶ سرعته اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ به یک میلیاردو۴۴۰میلیون تومان رسیده است که طی یک هفته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت وانت آریسان ۲ مدل ۱۴۰۲ نیز امروز ۴۸۷میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به هفته گذشته ۱۰ میلیون بالا رفته است.

قیمت روز محصولات سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ هم حوالی ۳۰۷ میلیون تومان به روزرسانی شد که طی هفته گذشته یک میلیون گران شده است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ نسبت به هفته گذشته ۷ میلیون گران شده است و ۳۸۵ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۱ نیز به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است که طی هفته گذشته ۵ میلیون بالا رفته است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ مدل ۱۴۰۲ حوالی ۴۰۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود که نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۸۰ میلیون تومان شده است که نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت ساینا EX دنده ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۸۰ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون بالا رفته است.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۸۷ میلیون رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت کوییک SR دنده ای مدل ۱۴۰۲ نیز به ۳۹۷ میلیون تومان رسیده است که طی هفته گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۸۷ میلیون تومان شده است که ۵ میلیون بالا رفته است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۴۰۲ میلیون است که ۴ میلیون گران شده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۹۷ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ امروز به ۸۳۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۱۵ میلیون گران شده است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۶۶۰ میلیون تومان رسیده است که ۵ میلیون بالا رفته است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۶۲۰ میلیون تومان فروخته می‌شود که ۵ میلیون گران شده است.

قیمت شاهین GL دنده ای صفر مدل ۱۴۰۲ نیز امروز ۶۶۵ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون گران شده است.

پیش بینی قیمت خودرو

عمادالدین جعفری، کارشناس بازار خودرو درباره پیش بینی قیمت خودرو گفت: علی‌رغم اینکه بازار خودرو در حال سپری کردن بازار شب عید است و در رکود کامل به سر می‌برند. جالب اینجاست علی‌رغم اینکه نرخ ارز طی هفته گذشته افزایشی بوده و بسیاری از خودروهای بازار متأثر از این افزایش، گران‌تر شده است، اما باز هم تقاضای چندانی در بازار وجود ندارد. هفته آینده نیز به نظر می‌رسد که قیمت‌ها به همین شکل باشد و غالباً، مصرف‌کنندگان واقعی به سمت آن می‌روند.

همچنین صدرایی یکی از کارشناسان صنعت خودرو ضمن پیش‌بینی آینده بازار، نگاهی به سال آینده می‌کند و با توجه به شرایط موجود روند احتمالی قیمت خودروها را توضیح می‌دهد.

به اعتقاد وی دولت قصد دارد به هر روش ممکن، نرخ ارز را حداقل تا چند روز آینده ثابت نگه دارد تا دیگر بازارها نیز به تبعیت آن، تغییری نداشته باشند. از سوی دیگر با توجه به افزایش نسبی تقاضا تا پیش از عید، در صورتی که خودروسازان بتوانند پاسخگوی آن باشند، نوسانات بازار خودرو هم در حد بسیار جزئی خواهد بود؛ اگرچه خودروسازان ثابت کردند که هیچ وقت نمی‌توانند این افزایش تقاضای سالانه نزدیک عید را تأمین کنند. تغییرات سال آینده نیز وابسته به شرایط سیاسی اقتصادی کشور بوده که از نظر بابک صدرایی، قطعاً تغییراتی خواهد داشت و همین موضوع باعث نوسان قیمت خودرو می‌شود.

کارشناسان معتقدند که ثبات در سیاست‌های اقتصادی، کنترل تورم، و افزایش عرضه خودرو می‌تواند به تعدیل قیمت‌ها در سال ۱۴۰۳ کمک کند. اما باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه سرنوشتی در انتظار قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

برای مشاهده اخبار روز خودرو و آخرین قیمت خودرو در بازار کلیک کنید. گفتنی است قیمت خودروهای داخلی بر اساس اطلاعات سایت باما به‌روزرسانی شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید