مجری زن تلویزیون دولتی روسیه در پخش زنده برنامه خبر باردار شدن خود را اعلام کرد!

اعلام خبر بارداری مجری زن مشهور در برنامه زنده تلویزیون + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، مجری تلویزیون دولتی روسیه پس از درخواست پوتین از خانواده ها برای جلوگیری از بحران جمعیتی برنامه باردار شدن خود را اعلام کرد.

این لحظه وحشتناکی است که یک مجری تلویزیون دولتی روسیه برنامه خود را برای باردار شدن پس از فراخوان ولادیمیر پوتین از زنان به بچه‌دار شدن برای جلوگیری از بحران جمعیتی اعلام می‌کند.

ناتالیا لیتوفکو، ۴۳ ساله، اعلام کرد که او و همسرش از درخواست رئیس جمهور روسیه برای انجام وظیفه میهن پرستانه و تولید مثل الهام گرفته اند.

او به بینندگان شبکه روسیا ۲۴ از ماموریت خود برای افزایش تعداد خانواده‌اش گفت. این مجری در حال حاضر دو فرزند دارد.

جمعیت روسیه تا حدودی به دلیل اقتصاد جنگ‌زده، گرفتار در مشکلات و ناتوانی در ارائه خدمات برای مصرف‌کنندگان عادی رو به کاهش است. هزینه انسانی جنگ روسیه در اوکراین که صدها هزار مرد روسی را کشته و مجروح کرده است نیز یکی از عوامل است.

ناتالیا با هیجان اعلام کرد: از پروژه ملی خانواده صحبت می‌کنیم. شوهرم به تازگی به من پیام داده است که می‌گوید ما بچه سوم خواهیم داشت.

یکی از مجریان برنامه - که ظاهراً غافلگیر شده بود - به بینندگان گفت: خب، بعداً در مورد آن به شما خواهیم گفت.

پوتین مدتی است که نسبت به کاهش نرخ زاد و ولد وسواس دارد و به ندرت فرصتی را از دست می‌دهد تا از زنان بخواهد که بچه‌های بیشتری داشته باشند.

اخیراً او در یک کارخانه در مورد نیاز به داشتن بیش از دو فرزند صحبت کرد. وی گفت: کار مستمر با هدف بهبود کیفیت زندگی خانواده‌های دارای فرزند و حمایت از نرخ زاد و ولد مورد نیاز است. در شش سال آینده، ما باید به نرخ زاد و ولد پایدار برسیم.

او اعلام کرد که حمایت مالی دولت به مناطقی با نرخ پایین زاد و ولد سرازیر خواهد شد تا انگیزه‌ها برای داشتن فرزندان بیشتر بهبود یابد.

رئیس جمهور روسیه توضیح نداد که چرا - پس از ۲۵ سال ریاست جمهوری یا نخست وزیری - روسیه با چنین بحرانی روبرو شده است.

پوتین خطاب به ملت گفت: هدف اصلی خانواده تولد فرزندان، تداوم نسل بشر، تربیت فرزندان و در نتیجه تداوم وجود مردم چند ملیتی ما است. ما می‌بینیم که در برخی کشورها چه اتفاقی می‌افتد، زیرا آن‌ها عمداً هنجارهای اخلاقی، نهاد خانواده را تخریب می‌کنند، کل مردم را به سمت انقراض و انحطاط سوق می‌دهند. اما ما زندگی را انتخاب می‌کنیم.

وی افزود: روسیه سنگر ارزش‌های سنتی بوده و هست که تمدن بشری بر آن بنا شده است.

با این حال پوتین نگفت که چند فرزند دارد. رئیس جمهور روسیه هرگز درباره این جنبه از زندگی یا وضعیت روابط خود صحبت نمی‌کند، اما اعتقاد بر این است که او پنج یا شش فرزند از حداقل سه زن به دنیا آورده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید