ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون ویدیویی از او که ماجرای چگونه ازدواجش را تعریف می‌کرد این فیلم در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

ماجرای جالب ازدواج ژاله صامتی از زبان خودش + فیلم

به گزارش سلام نو، ژاله صامتی بازیگر مطرح کشور در ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. او فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ شروع کرد.

ژاله صامتی لیسانس خود را از دانشگاه هنر و در رشته تئاتر گرفت.ژاله صامتی از همان دوران کودکی به بازیگری علاقه داشت و تئاتر را با ورود به دانشگاه و از طریق تئاتر دانشجویی شروع کرد.

اولین بار با نمایش (کاکا سیاه) در سال 1368 و در تئاتر شهر بر روی صحنه رفت و با فیلم (دت یعنی دختر) در سال 1372 جلوی دوربین رفت و با نقش آفرینی فوق العادش اش راه برای او در زمینه بازیگری باز شد و باعث شد که در سال 1373 به عنوان بازیگر نقش اول برای فیلم(دشت ارغوانی) انتخاب شود و جلوی دوربین برود.

همچنین اولین تجربه ژاله صامتی در تلویزیون مربوط می شود به بازی یحیی و گلابتون در سال 1375. علاوه بر آن او پس از بازی در سریال (کارآگاه شمسی و مادام) در سال 1380، برای 15 سال در تلویزیون حضور پیدا نکرد تا اینکه در سال 1396 با بازی در سریال (نفس) به تلویزیون بازگشت.

ژاله صامتی بازیگری بی آلایش و بسیار ساده است او چندین سال پیش با ایرج سنجری ازدواج کرد و او دو دختر به نام یاس و نیاز دارد. ایرج سنجری دوبلور، مدیر دوبلاژ و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر است و متولد سال 1339 می باشد.

وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از کانادا بوده و تجربه بازی در چند ریال قبل انقلاب را دارد و علاوه بر آن قبل از انقلاب جزو تئاتر هنری بوده است.

ایرج سنجری دو بار ازدواج کرده که از همسر اولش یک دختر و یک پسر دارد که در کانادا زندگی می کنند و از همسر خود یعنی ژاله صامتی دو دختر به نام های یاس و نیاز دارد.

ژاله صامتی و همسرش در فیلم (وجه حامل) در مقابل هم و به عنوان زن و شوهر بازی کردند. علاوه بر آن در سریال زیرخاکی و نمایش برف سرخ و تئاتر یادم تو را فراموش نیز با هم همبازی بودند.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید