قیمت خودروهای داخلی امروز ترمز برید. بررسی‌ها نشان می‌دهد امروز بیشتر محصولات ایران خودرو و سایپا امروز با افزایش در بازار قیمت‌گذاری شدند.

افزایش ۲۲ میلیون تومانی خودروی کوییک در بازار + علت گرانی چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادنیوز؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد اعلام قیمت کارخانه‌ای تمام محصولات سایپا ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ از سوی این شرکت یکی از دلایلی است که موجب شد تا شاهد رشد قیمت خودورهای داخلی در بازار امروز باشیم. به گفته فعالان بازار خودرو قیمت‌های جدید شرکت سایپا رشد قابل توجه داشته و با این شرایط افزایشی شدن قیمت خودروهای داخلی در بازار کاملا طبیعی است.

در کنار اعلام قیمت‌های جدید که تاثیر مستقیم بر بازار خودروهای داخلی داشته است، امروز دلار هم روند افزایشی داشت که این عامل هم می‌تواند بر قیمت داخلی‌ها اثرگذار باشد.

بررسی بازار نشان می‌دهد امروز در میان محصولات ایران خودرو و سایپا «شاهین» در بازار با یک رشد قابل توجه وارد کانال ۷۰۰ میلیونی‌ها شد و افرایشی ۲۲ میلیونی را تجربه کرد. در میان ایران خودرویی‌ها هم امروز «هایماS۸» در بازار رشد ۲۰ میلیونی داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS۸»، «تارا اتوماتV۲ »، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار و نسبت آخرین روز گذشته «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» ۵۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد ۵ میلیونی داشت. اما «هایما S۸» در بازار یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی ۲۰ میلیونی را تجربه کرد و با این شرایط قیمت این خودرو در دو روز گذشته ۵۰ میلیون گرانتر شد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV۲» هم۹۱۰ میلیون قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز خانواده دنا با رشد در بازار قیمت‌گذاری شدند، با این شرایط «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۸۷۵ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی ۲ میلیون تومانی داشت و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با افزایش ۱۵ میلیونی در بازار ۹۶۰ میلیون قیمت‌گذاری شد. بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۷۴۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد تغییر قیمت نداشت.

اقتصااااد 8

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی قیمت‌ها، «شاهینG» در بازار ۷۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد ۲۲ میلیون تومانی داشت. خانواده کوییک هم امروز رشد قیمت داشتند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۴۲۲ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۲۲ میلیونی داشت «کوییک دنده‌ایS» هم با افزایش ۷ میلیون در بازار ۴۱۲ میلیون تومانی شد. اما خانواده تیبا امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «تیبا صندوق‌دار» امروز ۳۸۲ میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا هاچ بک EX» هم ۳۹۲ میلیون تومانی شد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز با رشد ۵ میلیونی ۴۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اقتصاد 8

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید