تیم فوتبال استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته به مصاف طلایی پوشان اصفهانی خواهد رفت.

ترکیب احتمالی سپاهان و استقلال در بازی امروز

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، استقلال در یکی از حساس‌ترین دیدارهای تیم فصل دوم خودش میزبان سپاهان است. تیم فوتبال استقلال عصر امروز در ورزشگاه آزادی تهران میزبان سپاهان خواهد بود و یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی‌های خودش را در تیم فصل دوم برابر این این برگزار خواهد کرد.

سپاهان و استقلال تاکنون ۸۳ با برابر یکدیگر قرار گرفتند که سهم سپاهان ۳۲ و سهم استقلال ۳۰ پیروزی بوده است. ۲۱ دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است. اما استقلال و سپاهان در ۴۵ تقابل‌ لیگ برتری به یک اندازه به برتری رسیده‌اند. هر دو تیم ۱۶ برد را به‌دست آوردند و ۱۳ تقابل نیز با تساوی به پایان رسیده است. در تاریخ رقابت‌های باشگاهی ایران، هیچ تیمی بیشتر از سپاهان موفق به شکست استقلال نشده است.

نکونام برای تقابل با سپاهان به غیر از کوین یامگا که کل فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده است، هیچ مصدوم یا محرومی ندارد و می‌تواند از همه بازیکنان خود برای این دیدار بهره ببرد. به نظر می‌رسد نکونام قصد دارد آبی‌پوشان را با آرایش ۲-۳-۵ راهی میدان کند.

سید حسین حسینی در چهارچوب دروازه استقلال قرار می‌گیرد. رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان ۳ مدافع میانی آبی‌پوشان را در این دیدار تشکیل می‌دهند. صالح حردانی از جناح راست و ابوالفضل جلالی از جناح چپ فول‌بک‌های استقلال در این دیدار خواهند بود.

روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند خط هافبک استقلال را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو ۱۱ بازیکن منتخب نکونام برای حساس‌ترین دیدار هفته را تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی استقلال:

حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاو بلانکو

دس زدن ترکیب ابتدایی ژوزه مورایس یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن است. این مربی پرتغالی معمولا هر بازی یکی دو تغییر در آرایش تیمش ایجاد می‌کند و به بازیکنانی فرصت می‌دهد که پیش‌بینی حضور آنها در ترکیب اصلی چندان زیاد نیست. یکی از این تصمیمات استفاده از علی اصغر اعرابی در ترکیب اصلی دیدار برگشت برابر الهلال بود.

با این حال در روزی که محمد کریمی مهم‌ترین غایب طلایی پوشان اصفهانی در ورزشگاه آزادی به شمار می‌رود، می‌توان ترکیب 11 نفره این تیم را به شرح زیر تصور کرد:

در خط دروازه مثل همیشه پیام نیازمند بازی می‌کند و قلب خط دفاعی با دانشگر و یزدانی آرایش داده می‌شود. رامین و میلاد هم دو مدافع چپ و راست سپاهان خواهند بود.

یک خط جلوتر در روزی که محمد کریمی کاپیتان اثرگذار سپاهان به دلیل مصدومیت به این مسابقه نرسیده و قربانی هم به عنوان یکی از بازیکنان ثابت این بخش به تازگی از اردوی طلایی پوشان جدا شده، شانس برایان دابو، امید نورافکن و محمدجواد حسین‌نژاد برای تشکیل مثلث خط میانی زیاد است.

در نهایت به خط هجومی می‌رسیم که مورایس ستاره‌های سرشناسی در اختیار دارد ولی در شرایط این روزهای سپاهان شانس اعرابی، احمدزاده و مغانلو برای رسیدن به ترکیب اصلی بیشتر است. مگر اینکه طی روزهای اخیر بازیکنانی نظیر عیسی عباس، رضا شکاری و رضا اسدی این قاعده را در تمرینات برهم زده باشند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال:

پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدجواد حسین‌نژاد، علی اصغر اعرابی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید