مهدی دارابی خواننده پاپ موسیقی ایرانی ویدیویی از اجرای آهنگ گیلکی او در کنسرتش در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

اجرای آهنگ گیلکی «پس از باران» پوررضا توسط مهدی دارابی در کنسرت + فیلم

به گزارش سلام نو، مهدی دارابی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۷۲ در لرستان، خواننده است.

فعالیت خود را با ترانه سرایی و آهنگسازی شروع کرد تا اینکه بعدا با تشکیل گروه هوروش بند نظرها را به خود جلب کرد و حالا زیر موسسه ققنوس کار می کند.

در کوهدشت استان لرستان به دنیا آمد و تا مقطع پایان دبیرستان آنجا تحصیل کرد تا اینکه از ۱۶ سالگی به تهران نقل مکان کردند.

موسیقی را بدون گذراندن دوره موسیقی یاد گرفت
اما بصورت جدی از سال ۱۳۸۹ شروع کرد تا اینکه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ سه قطعه آهنگ بنام ازت خاطره دارم، به من سر بزن و تو حالت ناخوشه را انتشار داد
اما این آهنگ ها در سبک موسیقی پاپ اصلا مورد توجه قرار نگرفت.

بعد از آشنایی با حمید فریزند (ترانه سرا و خواننده) سبک فعالیت خود را به سمت موسیقی تلفیقی تغییر داد تا اینکه با مسعود جهانی آشنا شد.

او به همراه مسعود وآرش و مسیح در سال ۱۳۹۵ هوروش بند را تشکیل دادند که اولین کار این گروه تک آهنگ به یاد تو بود.

کلمه هوروش نیست بلکه هوروَش به معنای مثل خورشید است
موقع خواندن این کلمه اشتباه کردیم و فکر کردیم که هُوروش می باشد که در واقع اشتباه لفظی من باعث شد نام گروهمان هوروش باشد.

خرداد ماه ۹۶ اتفاق ویژه ای برای هوروش با قطعه به کی پُز میدی ؟ رخ داد که این آهنگ توانست دایره شنودگان این گروه نوپا را به شدت گسترده تر کند.

بعد از اینکه صدایش شنیده شده استایل خود را با گذاشتن ریش تغییر داد تا اینکه هوروش بند اولین بار در ۲ شهریور ۱۳۹۶ کنسرت خود را در جزیزه کیش برگزار کرد.

مهدی دارابی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.
 اعضای هوروش بند که‌اولین بار با خواندن تیتراژ تلویزیونی برنامه فرمول یک علی ضیا با قطعه ماه دلم سال ۹۶ حضور در تلویزیون را تجربه کرده بودند.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید