عکسی منصوب به همسر میثم مطیعی در فضای مجازی منتشر شد.

عکسی از همسر میثم مطیعی مداح حسینه معلی

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، میثم مطیعی متولد سال ۱۳۶۳ در تهران، مداح و مدرس دانشگاه است. میثم مطیعی یکی از مداحان سرشناس اهل بیت است که در اکثر مراسم عزاداری که با حضور رهبر و یا سران نظام بوده به مداحی پرداخته است. همانطور که در قسمت های ابتدایی هم اشاره شد میثم مطیعی علاوه بر مداحی برای اهل بیت درباره مسائل سیاسی، اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم نیز پرداخته و به مسئولان کشور انتقادهایی کرده است،به همین دلیل در میان مردم محبوبیت زیادی دارد.این مداح جوان با شعرهای مذهبی و مداحی های تند علیه صهیونست ها و آمریکا و اسرائیل معروف شده است.

میثم مطیعی

میثم مطیعی از شاگردان مرحوم آیت الله شیخ آقا مجتبی تهرانی است. البته این مداح جوان از کودکی علاقه زیادی به مداحی داشته و اولین بار مداحی را در ۵ سالگی در هیئت عزاداران هندی های مقیم تهران تجربه کرده است و بعد در مقطع اول دبیرستان در بوشهر جلسات مداحی داشته است. حاج میثم مطیعی در مصاحبه هایش عنوان کرده است که پدربزرگش مرحوم «حاج کریم مطیعی» نیز مداح بوده و خانواده مادری اش به خاطر خوش صدایی نام خانوادگی «اندلیب» را دارند. مطیعی در سال ۱۳۸۹ موفق به پذیرش در دوره دکتری در دانشگاه امام صادق شد و در سال ۱۳۹۴ با موفقیت از رساله دکتری تخصصی خود دفاع کرد. در حال حاضر نیز استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) می باشد.

میثم مطیعی

فرزندان میثم مطیعی

همانطور که در قسمت بالا گفته شد میثم مطیعی دارای دو فرزند پسر ۸ ساله و یک ساله است. اذان و اقامه فرزندش را حاج آقا تهرانی به گوشش خوانده است.

میثم مطیعی

میثم مطیعی داماد کیست

در برخی منابع گفته شده است که میثم مطیعی داماد حاج منصور ارضی می باشد، در مورد صحت این خبر اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید