افرادی ناشناس پس از ضرب و شتم شدید اعضای تیم تراکتور، وسایل شخصی بازیکنان را به سرقت بردند.

کتک زدن اعضای تیم امید تراکتور در کرمانشاه/ ماجرا چه بود؟
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، مدیر آکادمی فوتبال باشگاه تراکتور از ضرب و شتم کاروان تیم امید تراکتور توسط افراد ناشناس در کرمانشاه خبر داد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، کاظم محمودی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، کاروان تیم امید تراکتور که برای دیدار با تیم بعثت عازم کرمانشاه شده بود، در ورودی استادیوم مورد هجوم وحشیانه افراد ناشناس قرار گرفت؛ به طوری که حدود ۱۲ نفر با انواع سلاح سرد به اعضای تیم تراکتور حمله‌ور شدند.

وی ادامه داد: این افراد پس از ضرب و شتم شدید اعضای تیم تراکتور، وسایل شخصی، لباس بازی و کفش‌های بازیکنان را به سرقت برده و متواری شده‌اند.

محمودی خاطرنشان کرد: متأسفانه عوامل انتظامی در زمان وقوع حادثه حضور نداشتند و حتی عوامل هیأت فوتبال کرمانشاه نیز در ورزشگاه غایب بودند.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به شدت جراحات، چهار بازیکن تیم به نام‌های مهدی جعفرپور، امیرعلی نیک‌مهر، مهدی عباسی و سوران کریم‌زاده با آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه ناظر بازی به همراه نیروی انتظامی در حال تهیه گزارش برای ارسال به فدراسیون فوتبال است، تأکید کرد: شرایط برای برگزاری این دیدار مهیا نبوده و خسارات وارده به اتوبوس تراکتور نیز به حدی بوده که امکان استفاده از آن ممکن نیست و مسئولان تیم در حال تدارک اتوبوس دیگری هستند تا کاروان تراکتور به تبریز بازگردد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید