ای ست یک آنتی ویروس و اسکنر قوی است که قابلیت بسیار بالایی در یافتن بدافزارها دارد. در این اسکنر از روش‌های کاربردی و خلاقانه‌ای مانند یادگیری ماشین، آنتی ویروس آنلاین و بررسی فضاهای ابری نیز استفاده شده است تا کاربران را از هر محصول دیگری بی‌نیاز کنند.

مقایسه انواع آنتی ویروس نود ۳۲

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و دیجیتالی شدن، افرادی وجود دارند که به دنبال کلاه‌برداری و سوءاستفاده از این امکانات هستند. این افراد با تولید بدافزارها و انتقال آن‌ها به سیستم‌های دیگر به فکر آلوده کردن سیستم‌های دیگر هستند. این ویروس‌ها می‌توانند عملکرد، سرعت و کارکرد سیستم‌ها را با خطا مواجه کنند، درست مانند زمانی که ویروسی داخل بدنتان شده است. ویروس‌ها می‌توانند برای سیستم شما خطرناک بوده و آسیب‌های جدی به آن وارد کنند. با این حال آنتی‌ویروس‌هایی وجود دارند که مانند سیستم امنیتی عمل می‌کنند، در این میان آنتی ویروس نود ۳۲ یکی از کاربردی‌ترین مواردی است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

به دلیل اهمیت و کاربرد آنتی ویروس‌ها، همه کاربران کامپیوتر و سیستم‌های دیگر به نسخه‌ای از آنتی ویروس احتیاج دارند. به همین دلیل به خرید لایسنس نود ۳۲ یا نسخه‌های دیگر می‌پردازند تا کامپیوتر یا گوشی خود را از شر ویروس‌های مخرب رها سازند. به دلیل تنوع زیاد و وجود سیستم‌های گوناگون، تنوع محصولات نود ۳۲ نیز بالا است. در این مقاله به توضیح و مقایسه این محصولات می‌پردازیم تا شما بتوانید بعد از شناخت محصولات، نسخه کاربردی و متناسب با سیستم خود را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی آنتی ویروس eset

ای ست یک آنتی ویروس و اسکنر قوی است که قابلیت بسیار بالایی در یافتن بدافزارها دارد. در این اسکنر از روش‌های کاربردی و خلاقانه‌ای مانند یادگیری ماشین، آنتی ویروس آنلاین و بررسی فضاهای ابری نیز استفاده شده است تا کاربران را از هر محصول دیگری بی‌نیاز کنند. شما می‌توانید با خرید لایسنس این مجموعه برای مثال خرید لایسنس نود ۳۲ سیستم خود را از ورود هر بدافزار مخرب جلوگیری کرده و جلوی پیشرفت آن را در سیستمتان بگیرید. ESET دارای امکانات و قابلیت‌های بسیاری است که به کمک آن‌ها توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.

 افراد زیادی وجود دارند که از ترس وارد شدن ویروس به سیستمشان و از بین رفتن اطلاعات مهم و سری‌ موجود بر روی سیستم خود، به اینترنت متصل نمی‌شوند یا هیچ فلش و کابل ناشناسی را به سیستمشان وصل نمی‌کنند. اما با خرید لایسنس نود ۳۲ و محصولات مشابه این مشکلات دیگر قابل‌حل خواهد بود.

معرفی و مقایسه محصولات ESET

مقایسه انواع آنتی ویروس نود ۳۲

در بخش‌های قبل یا این برند و کمپانی معروف آشنا شدید، حال در این قسمت به معرفی و مقایسه محصولات این برند می‌پردازیم تا با شناخت آن‌ها خرید راحت‌تری داشته باشید. بهتر است بدانید بر اساس امکانات و خدماتی که محصولات ای ست در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، به دودسته تجاری و خانگی تقسیم می‌شوند. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود هریک از آن‌ها را خریداری کرده و بر روی سیستم خود نصب کنید.

  برنامه موبایل سکیوریتی

این اپلیکیشن مناسب نصب بر روی گوش‌های هوشمند اندرویدی است و می‌تواند حافظه داخلی و خارجی گوشی شما را در برابر وارد شدن ویروس‌های متنوع حفظ کند. این برنامه می‌تواند در بخش‌هایی همچون رمزگذاری بر روی اپلیکیشن‌های مختلف و فایل‌های شخصی کاربرد داشته باشد و از سرقت اطلاعات مرتبط با حساب‌های بانکی‌تان جلوگیری کند.

نرم افزار آنتی ویروس نود ۳۲

مقایسه انواع آنتی ویروس نود ۳۲

یکی از ارزان‌ترین و مناسب‌ترین برنامه‌های قابل نصب بر روی سیستم عامل ویندوز، آنتی ویروس نود ۳۲ است. شما می‌توانید با خرید لایسنس نود ۳۲ و نصب آن از ورود ویروس از طریق فایل‌های دانلود شده اینترنتی، فلش‌ها و هاردهای خارجی وصل شده به کامپیوترتان جلوگیری کنید. این نسخه به عنوان یکی از نمونه‌های خانگی شناخته شده و امکانات و خدمات گسترده‌ای ندارد. شما می‌توانید برای بهره‌مندی از امکانات بیشتر از دیگر نسخه‌های این مجموعه استفاده کنید.

نرم افزار ESET Internet Security

این نسخه یکی دیگر از محصولات خانگی ‌ای ست بوده که بر روی سیستم عامل ویندوز نصب می‌شود. این نسخه تمام امکانات و خدمات آنتی ویروس نود ۳۲ را دارد. علاوه بر این امکانات یک محافظ قوی برای جلوگیری از ورود هکرها به سیستم شما نیز وجود دارد تا از نفوذ افراد بیگانه به سیستم شما و دسترسی آن‌ها به اطلاعات شخصی‌تان جلوگیری کند. امکاناتی نظیر پیشگیری از هک شدن وب کم، اسکن هارد و فلش‎های متصل به سیستم، جلوگیری از سرقت لپ تاپ و امکان یافتن محل سرقت، بررسی عملکرد کودکان و محدودسازی دسترسی آن‌ها و غیره در این نرم افزار وجود دارد. همانند خرید لایسنس نود ۳۲، لایسنس این نسخه نیز قابل خریداری است.

نرم افزار ESET Smart Security Premium

همان‌گونه که از نام این مجموعه مشخص است، این نسخه پریمیوم محصولی خانگی و مناسب برای سیستم عامل ویندوز است. این نسخه را می‌توان کامل‌ترین مجموعه خانگی دانست که علاوه بر امکانات آنتی ویروس نود ۳۲ و اینترنت سکیوریتی، امکانات و خدمات دیگری نیز دارد. به عنوان مثال امکان مدیریت پسورد یکی از خدماتی است که در دیگر نسخه‌ها وجود ندارد. شما می‌توانید با این امکانات تمام پسوردهایی را که در سایت‌های مختلف با آن ثبت نام کرده و وارد شده‌اید، در آن ذخیره کنید و در مواقع موردنیاز از آن استفاده کنید.

یکی دیگر از امکانات ویژه این مجموعه امنیت داده‌ها است، به طوری که شما می‌توانید بر روی فایل‌های شخصی، پوشه‌ها، درایوها و غیره پسورد بگذارید تا امنیت کاری خود را بالا ببرید.

نرم افزار ESET Cybet Security

این نرم افزار یکی دیگر از نسخه‌های خانگی ای ست است که امکان نصب بر روی سیستم عامل مک را دارد. این نرم افزار از نظر امکانات مشابه اینترنت سکیوریتی برای نسخه ویندوز بوده با این تفاوت که تنها بر روی کامپیوترهای مک قابلیت نصب دارد. از امکانات این نسخه می‌توان به ضد سرقت بودن، جلوگیری از هک و امکان کنترل و محدودسازی توسط والدین اشاره کرد. این محصول همانند خرید لایسنس نود ۳۲ امکان خرید و نصب دارد.

نرم افزار ESET Cyber Security Pro

این نسخه مشابه نسخه پریمیوم ویندوز است و تمامی امکانات آن در این نسخه نیز وجود دارد. این نرم افزار یکی از کامل‌ترین گزینه‌هایی است که می‌توانید بر روی کامپیوتر مک خود نصب کرده و داشته باشید.

نرم افزار ESET NOD۳۲ Antivirus for Linux Desktop

علاوه بر سیستم عامل‌های ویندوز و مک، سیستم عامل‌هایی نظیر لینوکس به امنیت نیاز دارند که ای ست برای آن‌ها محصول جداگانه‌ای خلق کرده است. همان‌طور که می‌دانید سیستم عامل لینوکس به‌خودی‌خود امنیت بالایی دارد، از این رو تمامی امکانات و خدماتی که بر روی سایر سیستم عامل‌ها وجود دارد مانند دیوار آتش بر روی این نسخه موجود نیست.

اپلیکیشن ESET Mobile Security for Symbian

این اپلیکیشن قابلیت نصب بر روی گوشی‌هایی را دارد که سیستم عامل سیمبیان دارند. این نسخه دارای امکانات امنیتی بسیاری همچون دیوار آتش و آنتی ویروس است.

اپلیکیشن ESET Mobile Security for Windows Mobile

این اپلیکیشن یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی برای گوشی‌هایی با سیستم عامل ویندوز است. شما می‌توانید به راحتی این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کرده و از امکانات بسیار آن نظیر دیوار آتش و آنتی ویروس استفاده کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید