با پیگیری‌های انجام شده گلخانه‌ها مجهز به مسئول فنی هستند و تمام مراحل تولید از کاشت تا برداشت زیرنظر مسئول فنی انجام می‌شود همچنین اغلب گلخانه‌های استان با کد QR قابلیت صادرات دارند.

صادرات ۲۹ هزار تن محصول کشاورزی از استان همدان

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از صادرات ۲۹ هزار تن محصول گلخانه‌ای در استان خبر داد.

بشهرام پرورش با اشاره به صادرات محصولات گلخانه‌ای استان اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۹ هزار تن انواع محصولات گلخانه‌ای از استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه ۲۲ هزار تن گوجه‌فرنگی و ۷۰۰۰ تن فلفل دلمه‌ای به مقصد صادراتی اعم از کشورهای اوراسیا همچون روسیه و عراق، قطر و دبی صادر شده است، افزود: با ایجاد پنج واحد سورتینگ در استان به دنبال تکمیل زنجیره تولید هستیم.

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان همدان یادآورشد: زنجیره تولید از توسعه گلخانه‌ها تا ساماندهی، تولید و سورت و بسته‌بندی را شامل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تولید سالانه محصولات گلخانه‌ای استان افزون‌ بر ۶۳ هزار تن در مساحتی معادل ۲۵۰ هکتار است، تصریح کرد: سالانه‌ پنج میلیون و ۲۰۰ هزار شاخه، نشاء و درختچه گل‌های زینتی در استان تولید می‌شود.

پرورش خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده گلخانه‌ها مجهز به مسئول فنی هستند و تمام مراحل تولید از کاشت تا برداشت زیرنظر مسئول فنی انجام می‌شود همچنین اغلب گلخانه‌های استان با کد QR قابلیت صادرات دارند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید