وی از داوطلبان مجلس دوازدهم خواست تا طرفداران خود را به رعایت قوانین و مقررات ملزم کنند تا انتخابات در فضایی آرام و رقابتی برگزار شود.

پلیس به درگیری در یک ستاد انتخاباتی واکنش نشان داد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: نیمه‌شب گذشته تعدادی از حامیان یکی از نامزدهای انتخابات مجلس در مراغه با حضور در ستاد انتخاباتی نامزد رقیب، موجب بی‌نظمی و تخریب برخی از اموال ستاد انتخاباتی وی شده بودند که همه آنان شناسایی شدند و اقدام لازم برای رسیدگی در حال انجام است.

سرهنگ «هاشم شعفی» افزود: کلیه رفتارهای حامیان و ستادهای تبلیغاتی تحت رصد پلیس و هیئت‌های نظارتی قرار دارد و داوطلبان مجلس باید از هرگونه رفتارهای غیراخلاقی در ستاد انتخابات پرهیز کنند.

عاملان درگیری در یکی از ستاد انتخاباتی مراغه شناسایی شدند.

وی همچنین از داوطلبان مجلس دوازدهم خواست تا طرفداران خود را به رعایت قوانین و مقررات ملزم کنند تا انتخابات در فضایی آرام و رقابتی برگزار شود.

نیمه‌شب گذشته حامیان یکی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی به سمت ستاد یکی ار رقبای خود سرازیر، و پس از شکستن شیشه‌های ستاد رقیب، به آنجا وارد شدند.

در این اقدام، آسیب جزئی به تجهیزات ستاد انتخاباتی وارد شد اما خوشبختانه درگیری فیزیکی وجود نداشت و به حامیان داوطلبان مجلس آسیبی نرسید.

پ
کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید