براساس تازه ترین گزارش وزارت بهداشت غزه، آمار جدید شمار شهدا به ۲۹ هزار و ۴۱۰ و مجروحان به ۶۹ هزار و ۴۶۵ نفر رسید.

شهادت ۴۰ نفر در غزه در پی حمله رژیم صهیونیستی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا،شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به واحدهای مسکونی در غزه به ۴۰ تن رسید و بیش از ۱۰۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

دفتر اطلاع رسانی دولت خودگردان فلسطین مستقر در غزه با تأیید شهادت و زخمی شدن این افراد نوشت:ما علاوه بر اسرائیل دولت آمریکا و جامعه بین‌المللی را مسؤول تداوم این جنایتها می‌دانیم و از جهان آزاد می‌خواهیم سریعاً به این جنگ که اسرائیل علیه غیرنظامیان به راه انداخته پایان دهد.

پیشتر شمار شهدای این حمله هولناک، ۲۸ و ۱۸ تن اعلام شده بود.

در این حملات که چهار منزل مسکونی در «دیرالبلح» در مرکز نوار غزه هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفت، این تعداد نفرات شهید و زخمی شدند.

این جنایت پس از تازه ترین گزارش وزارت بهداشت غزه رخ می دهد که پنجشنبه شب در اطلاعیه اعلام و بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اشغالگران مرتکب ۹ کشتار علیه ساکنان غزه شدند که بر اثر آن ۹۷ نفر شهید و ۱۳۲ نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که هنوز پیکرهای زیادی زیرآوار هستند یا در جاده مانده‌اند و اشغالگران مانع از رسیدن تیم‌های امدادی به آن‌ها می‌شوند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد: با احتساب آمار جدید شمار شهدا به ۲۹ هزار و ۴۱۰ و مجروحان به ۶۹ هزار و ۴۶۵ نفر رسید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید