یکی از جدیدترین روش های مهاجرت به اسپانیا ویزای نومد است که از سال ۲۰۲۳ قانون آن اجرایی شده است و افرادی که فریلنسر هستند یا به صورت دورکاری برای شرکت های خارجی کار می کنند می تواند با استفاده از این ویزا به اسپانیا مهاجرت نمایید.

بهترین روش مهاجرت به اسپانیا

بسیاری از ایرانیان در سال های گذشته مشتاق مهاجرت به اسپانیا شده اند. رشد سرمایه گذاری در اسپانیا و تبدیل پاسپورت این کشور به معتبرترین پاسپورت در جهان می تواند از دلایل افزایش متقاضیان مهاجرت به اسپانیا باشد. در این مطلب قصد داریم بهترین روش مهاجرت به اسپانیا را معرفی کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات تکمیلی در این زمینه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

همان طور که می دانید روش های متعددی برای مهاجرت به اسپانیا وجود دارد. اما بهتر است روش های مهاجرت به این کشور را با جزئیات بیشتری برای شما شرح دهیم تا بر اساس شرایط و بودجه خود بتوانید در انتخاب مسیر مهاجرتی دقیق تر عمل کنید.

باید بدانیم که چه روش هایی برای مهاجرت به اسپانیا می تواند مناسب شرایط شما باشد. به طور کلی بهترین روش مهاجرت به اسپانیا شامل اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک، ثبت شرکت در اسپانیا، مهاجرت تحصیلی به اسپانیا یا شرکت در دوره زبان، مهاجرت از طریق ویزای نومد یا دورکار و همچنین خرید فرانچایز برندهای معتبر می باشد، در ادامه به بررسی هر کدام از این روش ها خواهیم پرداخت:

مهاجرت از طریق خرید ملک در اسپانیا

بهترین روش مهاجرت به اسپانیا برای افرادی که سرمایه خوبی در دست دارند، خرید ملک در این کشور است. شما می توانید با خرید یک یا چند ملک ویلایی یا خانه با حداقل مبلغ ۵۰۰ هزار یورو اقامت اسپانیا را دریافت نمایید. در این صورت شما امکان به همراه بردن خاتواده شامل همسر و فرزند خود را نیز خواهید داشت.

همچنین همسر و فرزندان شما اجازه کار و تحصیل در این کشور را خواهند داشت و همچنین خودتان نیز می توانید در این کشور مشغول به کار شوید. از دیگر مزایای خرید ملک در اسپانیا کسب درآمد ارزی یورویی از طریق اجاره ملک می باشد. خانواده شما امکان بهره مندی از خدمات بیمه در کشور اسپانیا را خواهند داشت و همچنین شما می توانید در تمام بانک های اروپایی افتتاح حساب نمایید.

ثبت شرکت و یا بیزینس پلن در اسپانیا

برای علاقه مندان به بیزینس و کسب و کار در اروپا، بهترین روش مهاجرت به این کشور ثبت شرکت در اسپانیا و یا بیزینس پلن است. از این طریق شما می توانید با کمک موسسه مهاجرتی لاویژن یک بیزینس را مطابق با سلیقه و علایق خود در اسپانیا خریداری نمایید.

در واقع این نوع ویزا یک ویزای کارآفرینی محسوب می شود و متقاضی می تواند در مدت یکسال بیزینس خود را در این کشور راه اندازی نمایید. در این روش شما در سال اول از پرداخت مالیات معاف هستید و می توانید به همراه همسر و فرزندان خود اقامت اسپانیا را اخذ نمایید. اقامت در این نوع ویزا ابتدا ۱ ساله خواهد بود و بعد از ۵ سال تبدیل به اقامت دائم می شود.  

بهترین روش مهاجرت به اسپانیا

خرید فرانچایزهای برندهای معتبر

از دیگر روش های مهاجرت به اسپانیا خرید فرانچایز برندهای معتبر در اروپا است. این یکی از جذاب ترین روش های مهاجرت به اسپانیا است که می تواند یک سرمایه گذاری ایده آل برای شما محسوب شود. بدین صورت که از بین برندهای معتبری که ما در اختیار شما قرار می دهیم می توانید یکی از آنها را مطابق با علایق و بودجه خودتان انتخاب و خریداری نمایید.

این بیزینس ها شامل طیف گسترده ای از کسب و کارها می باشند از رستوران و کافه و مجموعه های ورزشی گرفته تا مجموعه های زیبایی، سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره و خشک شویی های هوشمند. با خرید فرانچایز این برندها می توانید از مشتری تضمینی و درآمد مناسب برخوردار باشید. یکی از این برندها نوشیدنی های بین المللی Tea one است که علاقه مندان فراوانی را در سرتاسر جهان دارد.

از بابت انجام امور اداری نیز نگرانی وجود نخواهد داشت و وکلای رسمی لاویژن تمامی امور مربوط به خرید فرانچایز را به صورت رسمی و قانونی انجام خواهند داد و تمامی آموزش های لازم نیز به شما داده خواهد شد.

مهاجرت تحصیلی به اسپانیا و یا شرکت در دوره های زبان اسپانیایی

اگر علاقه مند به تحصیل در اروپا هستید، بهترین روش مهاجرت به اسپانیا برای شما مهاجرت تحصیلی است. در مدارس و مراکز آموزشی این کشور در رشته های مختلفی همچون علوم پایه، مهندسی، هنر و ادبیات و بسیاری رشته های دیگر و در تمامی مقاطع تحصیلی می توانید ادامه تحصیل دهید.

با مهاجرت تحصیلی به اسپانیا شما امکان تحصیل به زبان انگلیسی و یا اسپانیایی را خوهید داشت و نیازی به مدرک زبان ندارید، در کنار این موضوع می توانید ۳۰ ساعت در هفته مشغول کار و تحصیل شوید. هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور بسیار پایین است و این نیز یکی دیگر از مزیت های مهاجرت تحصیلی به اسپانیا است. همچنین اگر در مقطع دکترا مشغول به تحصیل شوید امکان تحصیل رایگان نیز برای شما در اسپانیا وجود خواهد داشت و می توانید اقامت اسپانیا بعد از تحصیل را نیز دریافت کنید.

شرکت در دوره زبان نیز یکی دیگر از محبوب ترین روش های مهاجرت به اسپانیا است که می توانید بدون نیاز به مدرک زبان به این کشور مهاجرت کرده و امکان کار و تحصیل نیز برای شما بعد از اتمام تحصیل وجود خواهد داشت.

ویزای دورکاری اسپانیا (ویزای نومد)

یکی از جدیدترین روش های مهاجرت به اسپانیا ویزای نومد است که از سال ۲۰۲۳ قانون آن اجرایی شده است و افرادی که فریلنسر هستند یا به صورت دورکاری برای شرکت های خارجی کار می کنند می تواند با استفاده از این ویزا به اسپانیا مهاجرت نمایید.

مهندسان و فعالان حوزه بورس و فارکس، مدیران فروش، سازندگان ویدئو، دیجیتال مارکترها و فعالان فضای مجازی جز آن دسته افرادی هستند که می تواند از این نوع ویزا استفاده کنند.

موسسه مهاجرتی لاویژن به صورت تخصصی انواع روش های مهاجرت به این کشور را کار می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین روش های مهاجرت به اسپانیا و دیگر کشورهای اروپایی و آمریکا می توانید در طول ساعات اداری با کارشناسان لاویژن با شماره ۲۸۴۲۱۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید و یا فرم ارزیابی لاویژن را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید