مسئول دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی گفت: حضور پررنگ در انتخابات علاوه بر اقتدارآفرینی به اندازه ده‌ها مانور نظامی تاثیرگذار است.

صلح میرزایی: مشارکت پررنگ در انتخابات به اندازه ده‌ها مانور نظامی تاثیرگذار است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سعید صلح میرزایی با تاکید بر اینکه مشارکت سیاسی یکی از نمادهای مردم سالاری دینی است، گفت: در نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی، مردم باید بتوانند در همه عرصه‌ها فعال و فاعل باشند و خودشان تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: انبیاء آمدند تا خود مردم وارد میدان شوند و کار کنند؛ این مردم بودند که رژیم طاغوت را سرنگون کردند و انقلاب را به تثبیت رساندند و در دفاع مقدس، جهاد سازندگی و کرونا حضور داشتند.

مسئول دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی در قم اظهار کرد: رهبر انقلاب به دنبال آن هستند که در تابلوی بزرگ ملت ایران، دولت و حاکمیت حاشیه این تابلو باشند و نه نقش متصدی بلکه نقش تسهیل‌گر را داشته باشند. یکی از فواید مشارکت سیاسی این است که ملت ایران با هر رنگ و لباس و سلیقه همدیگر را بسیار دوست دارند و در هر اتفاقی نظیر کرونا یا زلزله نه به قومیت و نه به دین دیگری نگاه نمی‌کنند بلکه به کمک هم می‌شتابند.

صلح‌میرزایی با تاکید بر لزوم مشارکت در انتخابات‌های پیش رو عنوان کرد: فکر می‌کنم که باید به دوستان و دشمنان خود در خارج از کشور کدهایی را ارسال کنیم که متوجه شوند این انسجام چقدر متعالی است. دیگر دستاورد مشارکت بالا در انتخابات این است که این حضور پررنگ علاوه بر اقتدار آفرینی به اندازه ده‌ها مانور نظامی نیز تاثیرگذار است.

وی همچنین با اشاره به توصیه‌های رهبری به خواص درباره لزوم نقش‌آفرینی در انتخابات و دعوت مردم به مشارکت گفت: هر کسی که در جنگ شناختی دچار جوزدگی نشود خواص است؛ بنابراین با این نگاه اکثریت مردم می‌توانند مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت و در این زمینه نقش آفرینی کنند. در برهه و بزنگاه تاریخی قرار داریم یقینا کسانی که بیشتر مورد رجوع مردم هستند، باید به وظایف خود عمل کنند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید