علیرضا قربانی خواننده سنتی موسیقی ایرانی که به تازگی همسرش را از دست داده بود در اولین کنسرتش را در لندن همراه با بغض و دلتنگی اجرا کرد این ویدیو در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

بغض تلخ علیرضا قربانی در اولین کنسرت بعد از فوت همسرش + فیلم

به گزارش سلام نو، علیرضا قربانی متولد 15 بهمن 1351 در تهران، خواننده است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته بیولوژی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است، علیرضا قربانی از سال 1378 تا به اکنون به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران به اجرای برنامه پرداخته است.

از شش‌ سالگی آموزش قرائت و لحن قرآن را شروع کرده و آن را بسیار جدی دنبال کرد، او در این زمینه تا سن دوازده‌ سالگی بسیار فعال بوده، از سال 1363 بطور جدی آموختن موسیقی ایرانی را شروع کرد و با ردیف‌ های آوازی آشنا شد.

علیرضا قربانی از سال 67 با مرحوم استاد علی تجویدی آشنایی پیدا کرد که نتیجه این آشنایی معرفی وی به فرهاد فخرالدینی برای همکاری با ارکستر موسیقی ملی بود و از سال ۷۷ اولین برنامه را با ارکستر موسیقی ملی اجرا کرد.

علیرضا قربانی با خواندن تیتراژ سریال کیف انگلیسی در سال 78 صدایش را شناخته کرد، اما تیتراژ سریال مناسبتی شب دهم برای محرم سال 1380 صدایش را به شهرت رساند و کم کم اسمش بر سر زبان ها افتاد، وی همچنین در سریال های ماندگاری چون، مدار صفر درجه، کیمیا و شهرزاد نیز خوانده است.

علیرضا قربانی ازدواج کرده و صاحب دو فرزند دوقلو یک پسر و یک دختر بنام های حافظ و آواز می باشد، می گوید، بی شک با حضور و قدم نهادن این دو برکتِ پروردگار به این جهان، زندگی برای من و همسرم رنگی بسیار دلپذیرتر و پُرمعناتری پیدا کرد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید