احسان خواجه امیری خواننده پاپ موسیقی ایرانی در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از دوران نوجوانی خود منتشر کرد.

عکس زیرخاکی از تیپ جالب احسان خواجه امیری در نوجوانی

به گزارش سلام نو، احسان خواجه امیری متولد 7 آبان 1363 در تهران، خواننده است.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که فعالیت خود را از آهنگسازی شروع کرد و حالا خواننده سبک پاپ است.

احسان متولد بیمارستان هشترودیان در تهران، تنها پسر فرزانه عمیمی نژاد و ایرج خواننده مشهور موسیقی سنتی می باشد و تنها یک خواهر بنام الیکا دارد.

خواجه امیری از 5 سالگی در خانه بازی با سازهای رو شروع کرد تا اینکه سال 1370 وقتی 7 سال داشت کم کم وارد کلاس های سنتور و ویولن شد.

بعدا نواختن پیانو رو هم از خواهرش یاد گرفت12 سال بیشتر نداشت که اولین بار برای برنامه کودک آهنگ ساخت، سپس رفته رفته اهنگسازی کار های پدرش را نیز برعهده گرفت.

او در 17 سالگی آلبوم من و بابا به آهنگسازی وی و خوانندگی پدرش روانه بازار شد سپس سال 1383 وقتی 20 ساله بود موسیقی سریال غریبانه را کار کرد.

در سال 1384 البوم مستقل خود بنام برای اولین بار را منتشر کرد که به فروش 300 هزار نسخه رسید تا اینکه همین سال اولین کنسرت خود را در کیش برگزار کرد.

اما اوج شهرت او از سال 1386 با آهنگسازی و خواندن تیتراژ سریال میوه ممنوعه شروع و با انتشار آلبوم سوم خود بنام سلام آخر در همین سال ادامه یافت.

احسان خواجه امیری در سال 83 وقتی تنها 20 سال داشت با همسرش لیلا ربانی آشنا شد و به مدت 5 سال بصورت دوست با هم در ارتباط بودند.

در نهایت سال 88 ازدواج کردند و سال 93 صاحب یک پسر بنام ارشان شدند.

خواجه امیزی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید