مهران غفوریان و بیژن بنفشه‌خواه بازیگران سینما و تلویزیون با حضور در برنامه شب خوش با اجرای مهران غفوریان ویدیویی از دوئل کردن این دونفر بخاطر دعوای دخترانشان منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

وقتی دختر مهران غفوریان و بیژن بنفشه‌خواه با هم دعوا می‌کنند و کار پدرها به دوئل می‌کشد! + فیلم

به گزارش سلام نو، مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است.

مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌باشد.

بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود.

بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

غفوریان سپس در سال 82 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

بیژن بنفشه خواه متولد ۱ فروردین ۱۳۵۲ در تهران، بازیگر است.

فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد ورودی ۱۳۷۱ می باشد که از تئاتر دانشگاه شروع کرد و در ۲۱ سالگی با سریال پیک سپید شادی جلوی دوربین رفت.

بیژن بنفشه خواه در شهر تهران بدنیا آمده است، پدرش رضا بنفشه‌خواه از بازیگران قدیمی و مادرش خانوم نیکی زاده دبیر بازنشسته آموزش و پرورش می باشد.

او دو برادر کوچکتر از خود بنام هژبر و پژمان دارد و محمود بنفشه‌ خواه عموی او می‌ باشد.

جالب است بدانید من برای اولین بار به دلیل مسائل مالی به این سمت سوق پیدا کردم در ابتدای ورودم به دانشگاه به دلیل هزینه های بالای دانشگاه در یک کار کمدی تست دادم و قبول شدم و از آن سال به بعد دیگر در ژانر طنز باقی ماندم.

در سال ۱۳۷۳ وقتی ۲۱ ساله بود با سریال «پیک سپید شادی» برای کودک و نوجوان وارد تلویزیون شد و با فیلم «رقص شیطان» در سال ۱۳۷۹ اولین تجربه خود را در سینما بدست آورد.

با «سریال بدون شرح» در سال ۱۳۸۱ چهره اش شناخته شده و در ادامه با حضور در سریال «مرد دوهزار چهره» و «قهوه تلخ» مورد توجه قرار گرفت

اوج درخشش ایشان در سریال «ساختمان پزشکان» سال ۱۳۹۰ در کنار بهنام تشکر و شقایق دهقان بود سپس در لیسانسه ها هم خوش درخشید.

بیژن بنفشه خواه در سال ۱۳۸۸ وقتی ۳۶ ساله بود ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک فرزند دختر به نام «یاسمین» می باشد، این زوج یک فرزند پسر به نام امیر علی نیز دارند!

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید