دیدار تیمهای آلومینیوم و پرسپولیس که یبا شکست سرخ پوشان همراه بود چند صحنه مشکوک داوری نیز داشت.

پنالتی پرسپولیس مقابل آلومینیوم صحیح بود؟ + شکایت پرسپولیس از اشتباهات داوری / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه ، پرسپولیس در حالی اولین شکست نیم فصل دوم را متحمل شد که با این نتیجه حالا جایگاه خود را کاملا در خطر می‌بیند. اما هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند که این شکست تحت‌تاثیر اشتباهات داوری بوده است.

در نیمه دوم دو صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه آلومینیوم رقم خورد که یکی از آنها به نظر کاملا توپ به دست مدافع آلومینیوم خورد اما داور تشخیص داد که پنالتی نیست.

همچنین بعد از این دو صحنه برخورد توپ به کنعانی در محوطه جریمه با اعتراض تیم میزبان همراه شد و آنها معتقد بودند که داور باید در این صحنه یک پنالتی به سودشان اعلام کند. در این بین خطای مدافع پرسپولیس به عنوان آخرین مدافع نیز به زعم آنها می‌توانست با کارت قرمز همراه شود.

یک پنالتی سرخپوشان سوخت!

کارشناس داوری کشورمان معتقد است بیژن حیدری باید یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک اعلام می‌کرد.

به گزارش تسنیم، ابراهیم میرزابیگی درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس اظهار داشت: در دقیقه ۶۶ توپ در دو مرحله به دست مدافعان آلومینیوم برخورد کرد که پرسپولیسی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند. در صحنه اول دست مدافع باز بود و داور می‌توانست پنالتی اعلام کند اما در صحنه دوم اتفاقی نیفتاد.

وی ادامه داد: داور در نیمه دوم در یک صحنه به شهاب زاهدی به درستی کارت زرد نشان داد. در این صحنه بازیکن پرسپولیس شبیه‌سازی کرد و حیدری به خوبی تشخیص داد.

کارشناس داوری گفت: در اواخر بازی هم در یک صحنه توپ به دست محمدحسین کنعانی‌زادگان برخورد کرد که داور باید خطای هند می‌گرفت. در تصاویر تلویزیونی نمی‌توانم تشخیص دهم صحنه داخل محوطه بود یا خیر، اما خطای هند باید اعلام می‌شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید