ارتش صهیونیستی سحرگاه یکشنبه مناطق مختلف نوار غزه به ویژه مرکز و جنوب آن را آماج حملات و بمباران‌های شدید قرار داد که منجر به شهادت ده‌ها فلسطینی از جمله کودکان و نوجوانان شد.

۲۵ شهید و ده‌ها مجروح در جنایت امروز صهیونیست‌ها در رفح

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا،  در میان حملات توپخانه‌ای ارتش صهیونیستی به مرکز و جنوب غزه جنگنده‌های این رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه) یک سری حملات به مناطقی در جنوب خان یونس انجام دادند.
منابع بهداشتی در نوار غزه از کشته شدن دستکم ۲۵ شهروند و زخمی شدن ده‌ها تن در نتیجه بمباران خانه‌ای که آوارگان در شرق رفح در جنوب نوار غزه در آن مستقر هستند، خبر دادند.

براساس گزارش المیادین، توپخانه ارتش صهیونیستی ورودی مدرسه ابو عریبان که محل اسکان آوارگان اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه است را هدف قرار دادند.

براساس آخرین آمارها تاکنون و در نتیجه حملات ارتش اشغالگر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر آواره شدند و ارتش اشغالگر در حال آماده‌سازی برای حمله زمینی به رفح است.

رفح؛ شهری با بیش از یک میلیون و چهارصد هزار آواره فلسطینی با خطر مرگ و نابودی مواجه است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم حدود ۲ هفته است که منتظر چراغ سبز سیاسی کابینه برای آغاز حملهبه رفح است.

مجتمع پزشکی ناصر و بیمارستان الأمل بیمارستان‌های اصلی خان یونس همچنان در محاصره اشغالگران هستند و نیروهای اشغالگر با مشاهده کوچکترین تحرکات در این منطقه به سمت غیرنظامیان شلیک می‌کنند.

صلیب سرخ فلسطین اعلام کرد که سربازان ارتش اشغالگر هنگام هجوم به بیمارستان الأمال کلید آمبولانس‌ها، خودروهای خدماتی و اداری را برداشته و روی فرمان‌ها قفل زدند تا مانع از حرکت آنها شوند.

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از فعال‌شدن آژیرهای خطر در شمال «الجلیل» همزمان با شنیده‌شدن صدای انفجار خبر دادند.

رسانه های محلی نیز از یورش نیروهای اشغالگر به شهر دیرالحطاب در شرق نابلس در کرانه باختری  و بسته شدن ورودی غربی شهر الیاس نبی در شرق قلقیلیه خبر دادند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید