بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال و فیروزکوه با کمینه دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آب‌وهوای تهران طی روزهای آینده چگونه خواهد بود؟

آسمان تهران فردا ( ۲۱ بهمن) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۲۲ بهمن) کمی ابری تا نیمه‌ابری است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان ابری همراه با وزش باد و کاهش کیفیت هوا در مناطق پر تردد شهری و افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به‌دلیل استقرار جوی پایدار در مناطق پرتردد و صنعتی، انباشت تدریجی آلاینده‌ها و در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا و غبار محلی به‌ویژه در ساعات شب و اوایل صبح مورد انتظار است همچنین طی این مدت روند افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال و فیروزکوه با کمینه دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۱ بهمن) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۲۲ بهمن) کمی ابری تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعات‌ غبار محلی با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید