احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش ارتقای رتبه معلمان را منوط به گذراندن دوره‌های توانمندسازی عنوان کرد.

فرهنگیان بخوانند؛ خبر مهم برای معلمان درباره جزییات و شرط رتبه بندی

به گزارش سلام نو، معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ارتقای رتبه معلمان منوط به گذراندن دوره‌های توانمندسازی است که قطعا در طول سال تحصیلی و فصل تابستان شاهد برگزاری این دوره‌ها برای معلمان خواهیم بود.

احمد محمودزاده در مراسم افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های دهه فجر شهرستان اردبیل، اظهار داشت: برای معلمان مدارس غیردولتی ۳۶۰ ساعت دوره آموزشی با عنوان صلاحیت معلمی در نظر گرفته شده و معلمان باید در این دوره‌ها حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: ارتقای رتبه معلمان منوط به گذراندن دوره‌های توانمندسازی است که قطعا در طول سال تحصیلی و فصل تابستان شاهد برگزاری این دوره‌ها برای معلمان خواهیم بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش با همراهی سایر دستگاه‌ها را یادآور شد و گفت: دانش‌آموزان را باید به سمت مهارت‌آموزی و حضور در دوره‌های فنی و حرفه‌ای سوق دهیم و در کنار آن کاهش آسیب‌های اجتماعی، تقویت مبانی تربیتی و مولدسازی بسیار مهم و اساسی است.

محمودزاده توسعه کمی و کیفی مدارس غیردولتی را با همراهی سایر مجموعه‌های آموزشی و تربیتی نظیر مدارس سما، راهیان کوثر، دانشگاه علوم قرآنی و پیام نور یادآور شد و افزود: در سند تحول آموزش و پرورش به ساحه‌های مختلف نظام تعلیم و تربیت تاکید شده و سعی بر این است در همه این بخش‌ها بتوان اهداف مورد نظر را تحقق بخشید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا منطبق بر شاخص‌های استاندارد نظام تعلیم و تربیت بتوانیم کارهای اساسی را تأثیرگذار را در این حوزه به پیش ببریم.

معاون وزیر آموزش و پرورش نقش فرهنگیان را به عنوان گروه‌های مرجع و پیشتاز یادآور شد و اضافه کرد: هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و هم انتخابات پیش رو نقش راهبردی گروه‌های مرجع نظیر آموزش و پرورش بسیار مهم و اساسی است.

در این مراسم فرماندار اردبیل نیز به افتتاح ۱۴۰ پروژه اقتصادی و عمرانی اشاره کرد و ادامه داد: ۱۶ طرح با همکاری بخش خصوصی و در حوزه اقتصادی اجرایی و عملیاتی شده است.

سید محمد اعتماد اعجازی اشتغال این طرح‌ها را ۳۹۱ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد پروژه‌های عمرانی افتتاحی در اردبیل ۱۲۴ پروژه است که با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی ۲۴ طرح تولیدی، اقتصادی و عمرانی نیز در این شهرستان با پیش‌بینی اعتبار ۱۲۷ میلیارد تومان آغاز می‌شود تا شاهد اجرای این طرح‌ها باشیم.

فرماندار اردبیل به افتتاح پروژه‌های نوسازی مدارس نیز اشاره کرد و افزود: ۲۳ پروژه در ۶ ماهه اخیر در این شهرستان اجرایی شده و افتتاح و بهره‌برداری از آنها را شاهد هستیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید