داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ با شرکت در برنامه شب‌های اهنگی با اجرای حامد آهنگی ویدیویی از رقص هندی او و حامد آهنگی با تماشاگران در فضا مجازی منتشر شد که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

رقص هندی حامد اهنگی و عموپورنگ با تماشاگران وسط برنامه! + فیلم

به گزارش سلام نو، حامد آهنگی متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی، بازیگر و مجری است.

او تحصیلکره مقطع لیسانس و دارنده دکترای افتخاری رشته بازیگری از دانشگاه علوم و فنون می باشد که از بازیگری شروع کرد حالا می نویسند و اجرا هم می کند.

حامد آهنگی در شهر بندر انزلی استان گیلان و در یک خانواده نسبتا پرجمعیت (هفت نفر) بزرگ شد و دو برادر و دو خواهر داردزندگی اش با فوتبال شروع شد، در رده نونهالان به باشگاه «ملوان بندرانزلی» پیوست و در سه رده نوجوانان و جوانان در پست مهاجم بازی کرد اما از مقطعی دیگر ادامه نداد.

سال دوم راهنمایی در جشن های دهه فجر من برای گروه نمایش میکروفن نگه می داشتم اما گروه بازی خوبی نداشتند که حرص معلم حرفه و فن مان درآمد

گفت آقا جمع کنید این که نشد بازی ، میکروفن رو بدید حامد ، من که سر کلاس ادای معلما را در میاوردم همونا رو انجام دادم و خوانندگی و تقلید صدا را هم اضافه کردم.

آنجا برای اولین بار بود که فهمیدم می توانم برای یک جمع بزرگی اجرا کنم و همین باعث تشویق و ادامه مسیرم شددر ادامه از سال 1372 وقتی 14 ساله بودم کنار پسر خاله هایم که تحصیلکرده دانشگاه سوره بودند وارد گروه های نمایشی در بندرانزلی شدم.

سپس چند سال بعد با نمایش «درام» به کارگردانی مرحوم محمدعلی انتظاری در جشنواره تئاتر دانش آموزی استان، اولین جایزه بازیگری را گرفتم.

سال 1389 در 31 سالگی بعد از اجرای موفق در ویژه برنامه برترین های شبکه جام و جم که در شیراز برگزار می شد توسط یکی از خوانندگان به حمید خندان معرفی شد

حمید خندان حامد را برا اجرا به کیش برد و از خرداد 1389 با برنامه «شب های کیش» هر ماه در این جزیره بروی صحنه رفت.

حامد آهنگی در سال 1386 وقتی 28 ساله بود با خانم «صفورا آغاسی» از بازیگران سابق تئاتر اهل گیلان ازدواج کرده است .

این زوج در یک کار مشترک باهم آشنا شدند و در نهایت ازدواج کردند که ثمره این ازدواج تنها یک پسر بنام «آراد» متولد سال 1392 می باشد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید