حامد یزدی‌مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر صدور هشدار زرد گفت: از عصر فردا تا صبح سه‌شنبه شاهد بارش باران و کولاک برف و وقوع مه در مناطق کوهستانی خواهیم بود.

بارش برف و باران از امروز در تهران + جزییات

به گزارش سلام نو، حامد یزدی‌مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عصر یکشنبه از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد و اظهار کرد: طبق اعلام هواشناسی از بعدازظهر فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه تا صبح روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه با دو سامانه بارشی در مناطق شمالی و نیمه غربی و افزایش سرعت وزش باد در نیمه جنوبی و مناطق غربی و ارتفاعات همراه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه طبق این پیش‌بینی از عصر فردا تا صبح سه‌شنبه شاهد بارش باران و کولاک برف و وقوع مه در مناطق کوهستانی خواهیم بود، گفت: به همه رانندگان و مسافران توصیه می‌شود در صورت عدم ضرورت، از تردد در مسیرها و گردنه‌های برف‌گیر خودداری کنند و در صورت لزوم به تردد، ضمن احتیاط حتماً مجهز به تجهیزات زمستانی باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از تداوم رصد و پایش‌های این اداره کل در خصوص مخاطرات احتمالی ناشی از بارش‌ها خبر داد و عنوان کرد: به همه دستگاه‌های خدمات رسان اعلام می‌کنیم نسبت به حضور به موقع و مداوم در مسیرهای دارای بارش، اقدام جهت شن و نمک پاشی به منظور کاهش لغزندگی محورهاو پاک سازی دهانه پل‌ها و لایروبی کانال‌ها و آب‌روها اهتمام ویژه داشته و از آمادگی تجهیزات و ماشین آلات جهت خدمت‌رسانی و امدادرسانی به موقع به مردم اطمینان حاصل کنند.

یزدی‌مهر همچنین توصیه کرد: با توجه به احتمال وزش باد شدید در مناطق مذکور تمامی شهروندان و ذینفعان تابلوهای تبلیغاتی، در خصوص استحکام‌سازی ساختمان‌های نیمه‌کاره و سست، داربست‌ها و پوشش گلخانه‌ها توجه داشته باشند و کوهنوردان نیز با توجه به توصیه‌های قبلی همچنان از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید