فتحی بیان کرد: هلال‌احمر در ارتفاعات شمال تهران دارای سه پایگاه و عوامل تخصصی کوهستان است که خدمات خود را در زمان حوادث کوهستان به هموطنان ارائه می دهند.

هشدار به شهروندان / از صعود به ارتفاعات پرهیز کنید

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: با توجه به شرایط جوی و همچنین پیش بینی هواشناسی مبنی بر اوج بارش نزولات آسمانی استان تهران در ۲۴ ساعت آینده، توصیه می کنیم کوهنوردان تا جمعه به ارتفاعات صعود نکنند.

به گزارش سلام نو شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تهران اظهار کرد: از بامداد روز گذشته ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ شاهد بارش برف و باران در اکثر نقاط استان تهران به خصوص در ارتفاعات هستیم که این بارش ها همچنان ادامه دارد.

وی گفت: از همان لحظات اولیه با توجه به برودت هوا، تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر در کلیه پایگاه های استان تهران در حالت آماده باش قرار گرفتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: شرایط آب و هوایی آتی در ارتفاعات به گونه ای پیش بینی شده است که هرگونه صعودی را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد و ضروری است کوهنوردان جهت پیشگیری از گرفتار شدن در ارتفاعات و حتی مواجهه با بهمن، از صعود به مناطق کوهستانی خودداری کنند.

فتحی بیان کرد: هلال‌احمر در ارتفاعات شمال تهران دارای سه پایگاه و عوامل تخصصی کوهستان است که خدمات خود را در زمان حوادث کوهستان به هموطنان ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه در ماه گذشته به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی ۵ نفر جان خود را در ارتفاعات شمال تهران از دست دادند، اضافه کرد: هموطنان می توانند در صورت مواجهه با حوادث جاده ای، آوار و کوهستان، با شماره گیری تلفن ۱۱۲، درخواست امدادرسانی خود را به ندای امداد و نجات هلال احمر اعلام کنند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید