سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد که ایالات متحده با تحویل بمب‌های هدایت‌شونده به کی‌یف به دنبال حل فوری وضعیت اوکراین نیست.

آمریکا خواهان پایان فوری جنگ در اوکراین نیست

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا «آناتولی آنتونوف»، سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد که تحویل بمب‌های هدایت‌شونده توسط ایالات متحده به کی‌یف با هر گونه اظهارات آمریکا درباره تمایل برای دستیابی به راه‌حلی سریع برای درگیری در اوکراین در تناقض است.

آنتونوف گفت: «اظهارات غیرمسئولانه مقام‌های آمریکایی و اعلام ارسال سری جدید بمب‌های هدایت‌شونده در واقع هرگونه تاکیدی از سوی کاخ سفید درباره تمایل به پایان سریع درگیری را نفی می‌کند، بلکه اقدامات دولت آمریکا نشان‌دهنده طولانی شدن دوره احتضار برای رژیم کی‌یف است، حتی اگر به مفهوم تلفات غیرنظامی جدید در روسیه و اوکراین باشد».

وی رفتار مقام های آمریکایی را نوعی واکنش به حمله تروریستی اوکراین توصیف کرد که اخیرا هواپیمای روسی حامل اسرای اوکراینی را با موشک‌های پاتریوت آمریکایی سرنگون کردند.

آنتونوف ادامه داد: «آمریکا به جای اعتراف به جنایت هولناک عوامل مزدور خود، سلاح‌های مرگبار برای آنها می فرستد. واشنگتن نه با گفتار بلکه با عمل، عوامل خود را به ارتکاب جنایت‌های جدید تحریک می‌کند».

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید