محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن سه‌شنبه شب گفت که سرنوشت هرگونه ماجراجویی آمریکا علیه یمن محکوم به شکست است.

هشدار جدی الحوثی به آمریکا درباره ماجراجویی های اخیرش علیه یمن

به گزارش سلام نو به نقل از المیادین، محمد علی الحوثی گفت: صنعا پیامی از آمریکا از طریق عمان دریافت کرد که در آن تهدید کرده است جبهه‌ها را علیه یمن فعال خواهد کرد.

وی افزود: هر گونه ماجراجویی از سوی آمریکا در اجرای این تهدید محکوم به شکست است.

عضو شورای عالی سیاسی یمن پیش تر گفته بود: اگر آمریکا خواهان حفظ قدرت و شوکت مورد ادعای خود است، از حمله و تهدید ملت و سرزمین ما پرهیز کند.

همچنین «محمد البخیتی» عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن گفت که ملت و نیروهای مسلح یمن هیچ هراسی از موشک‌ها و تجمع نظامی نیروهای ائتلاف آمریکایی در دریای سرخ ندارند و در حمایت از مقاومت مردم غزه و گروه‌های مقاومت فلسطینی ثابت قدم هستند.

به گزارش ایرنا، آمریکا و انگلیس بامداد ۲۱ دی‌ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند. این حملات پس از آن انجام شد که ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا که عازم سرزمین‌های اشغالی بود را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیروهای ارتش یمن تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی‌ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردار هستند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید