بنا بر پیگیری‌های صورت گرفته ۹ تبعه غیرایرانی در سراوان توسط افراد ناشناس کشته شدند.

کشته شدن ۹ تبعه غیرایرانی در سراوان در حمله مسلحانه به یک خانه /جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، بنا بر پیگیری‌های صورت گرفته و گواه افراد مطلع، بامداد امروز افراد مسلح ناشناس، در منزلی ۹ نفر از اتباع غیر ایرانی را در منطقه سیرکان شهرستان سراوان کشتند.

شایان ذکر است تاکنون گروه یا افرادی مسؤولیت این واقعه را بر عهده نگرفته و پیگیری‌ها برای خبرهای تکمیلی در حال انجام است.

بامداد امروز ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲، در پی ورود افراد مسلح ناشناس از اتباع پاکستانی به محل سکونت چند جوان پاکستان در گاراژ شهر سیرکان از توابع بخش بمپشت شهرستان سراوان و تیراندازی به سوی آنان ۹ تن کشته و سه تن دیگر به شدت مجروح شداند.

به گفته منابع آگاه هویت 4 تن از این افراد کشته شده:«شعیب»، «آذر»، «اشفق» و «عثمان» احراز شده و از هویت سایر کشته و زخمی شدگان تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

3 تن از مجروحین این حادثه که از ناحیه فک و صورت و قسمت کمر و شکم هدف گلوله قرار گرفته اند در بیمارستان رازی سراوان بسر میبرند که حال یک تن وخیم گزارش شده است.

منابع آگاه در این باره گفته اند: «این افراد حدودا از 15 سال پیش بوده که در شهر سیرکان به کارهای کارگری، صافکاری و خودرو و برقکاری مشغول بوده‌اند و در داخل یک اتاق در محوطه تعمیرگاه ساکن بوده‌اند.»

حوالی ساعت ۲ بامداد امروز افراد ناشناس وارد یک تعمیرگاه در ورودی شهر سیرکان بمپشت سراوان شده و ۹ نفر از اتباع ایالت پنجاب پاکستان را کشته و 3 نفر دیگر را مجروح کرده اند .

به گفته منابع محلی و شاهدان عینی:« این افراد کارگرانی بودند که در مکانیکی مشغول صافکاری و رنگ آمیزی بوده اند که در یک اتاق در سیرکان سکونت داشتند که افراد مسلح ناشناس با رگبار گلوله جنگی آنها را کشته و مجروح کرده اند.»

یک منبع آگاه پلیسی نیز به رکنا گفت: افراد مسلح نیز اهل کشور پاکستان بودند و به همشهری ها خود در این خانه حمله کردند که تحقیقات در خصوص انگیزه و شناسایی افراد مسلح ادامه دارد و خبر تکمیلی منتشر خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید