باوجودآنکه گزینه‌های بسیار زیادی برای اقامت در جزیره قشم وجود دارد؛ اما همچنان یکی از پرتکرارترین سؤالات گردشگرانی که راهی این جزیره می‌شوند این است که بهترین هتل برای اقامت در قشم کدام است؟ برای پاسخ به این سؤال تصمیم گرفتیم تا نظرات کاربرانی که اقامت در هتل‌های قشم را تجربه کرده‌اند بررسی کنیم و بهترین هتل‌های قشم از نظر مسافران را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل‌های قشم از نظر مسافران

اگر شما هم به‌زودی قرار است به این جزیره دنج و خوش‌منظر سفر کنید اما هنوز در انتخاب هتل قشم تردید دارید، این مطلب برای شما است.

هتل آوینا قشم

بی‌شک هتل آوینا قشم در صدر فهرست بهترین هتل‌های قشم از نظر مسافران جزیره قرار می‌گیرد. این مجموعه یک هتل ۴ ستاره فوق‌العاده لوکس است که در سال ۱۳۹۹ تأسیس شده است و تقریباً همه انتظاراتی که هر مسافری از یک گزینه ایده‌آل برای اقامت دارد را به طور یکجا برآورده می‌کند.

موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسان به دریای خلیج‌فارس، امکانات متنوع رفاهی، اتاق‌هایی با فضای وسیع و کاملاً مجهز و همچنین پرسنل مجرب از جمله مواردی است که کاربران به‌عنوان اصلی‌ترین نقاط قوت این هتل مطرح کرده‌اند. خلاصه آنکه اگر اقدام به رزرو بلیط هواپیما قشم کرده‌اید و جزو مسافران مشکل پسندی هستید که حاضرند برای برخورداری از بهترین کیفیت، هزینه‌ی کافی پرداخت کنند پس یک‌راست به سراغ رزرو هتل آوینا قشم بروید تا خیالتان از همه چیز راحت باشد.

آدرس: قشم، بلوار باهنر

هتل بوتیک ایرمان قشم

هتل بوتیک ایرمان قشم نه‌تنها از نظر تعداد زیادی از کاربران ایرانی بلکه از نظر بسیاری از گردشگران خارجی جزیره قشم به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در قشم محسوب می‌شود. این مجموعه یک بوتیک هتل ۵ طبقه است که ۳۸ باب اتاق و سوئیت را در خود جای داده است.

آنچه بیش از هر چیز دیگری درباره این مجموعه موردتوجه است نمای بیرونی چشم‌نواز و فضای داخلی زیبای آن است. تلفیق طراحی سنتی و معماری مدرن موجب ایجاد نمایی متمایز و شیک برای این هتل شده است؛ اما گذشته از طراحی دلنشین فضاهای هتل، دلیل انتخاب این هتل توسط تعداد زیادی از گردشگران به‌عنوان بهترین هتل جزیره را می‌توان نوساز بودن واحدهای اقامتی، امکانات رفاهی متناسب و موقعیت مکانی خوب آن دانست.

آدرس: قشم، نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام

هتل جیزرو قشم

هتل جیزرو قشم به‌تازگی و در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده است؛ اما با وجود سابقه کمتری که نسبت به دیگر هتل‌های قشم دارد توانسته است در شماره محبوب‌ترین و پرطرفدارترین هتل‌های قشم در میان مسافران قرار بگیرد. این هتل در حاشیه مرکز جزیره قشم و در یکی از روستاهای این جزیره قرار گرفته است و به‌قدری خاص و متفاوت است که نمونه آن را در کمتر جای دیگری می‌توان پیدا کرد؛ به همین سبب به مسافرانی که قصد دارند با بلیط هواپیما تهران قشم سفر کنند توصیه می‌کنیم برای‌آنکه تجربه متفاوتی از اقامت در قشم داشته باشند این هتل را انتخاب کنند. گفتنی است فاصله هتل جیزرو تا فرودگاه قشم تنها ۱۲ دقیقه است و ترانسفر فرودگاهی رایگان نیز از خدمات این مجموعه محسوب می‌شود.

جیزرو در واقع به معنای حفره‌هایی است که بر روی کره مریخ وجود دارد و این هتل که به هتل مریخی قشم شهرت دارد نیز با الهام از این فضا طراحی شده است. واحدهای اقامتی هتل جیزرو بسیار لوکس و مجهز هستند و ظرفیت آن‌ها دونفره است. این واحدها شامل کمپ‌های دایره شکلی هستند که ظاهر فضایی دارند و در محوطه‌ای ساحلی و رو به دریا قرار گرفته‌اند.

آدرس: قشم، روستای نقاشه

بهترین هتل‌های قشم از نظر مسافران

هتل سینگو قشم

هتل سینگو قشم نیز یکی دیگر از هتل‌هایی است که از دیدگاه بسیاری از کاربران، بهترین هتل قشم محسوب می‌شود. بسیاری از کاربران این هتل را به‌اشتباه با نام هتل دریا می‌شناسند؛ دلیل آن هم این است که این هتل در یکی از بزرگترین مراکز تجاری درگهان به نام مجتمع دریا قرار گرفته است.

هتل سینگو در دسته هتل‌های سه ستاره قرار دارد و مسلماً از نظر تنوع امکانات و چیدمان اتاق‌ها به‌اندازه هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره نیست؛ اما قرارگیری آن در شهر درگهان که اغلب به‌عنوان قطب خرید در قشم شناخته می‌شود و دارا بودن امکانات رفاهی مناسب، اتاق‌های تازه‌ساز با فضای دلباز موجب شده است تا بسیاری از مسافران از اقامت در این هتل رضایت کامل داشته باشند. علاوه بر همه این‌ها این هتل در رده هتل‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرد و این ویژگی همان چیزی است که بسیاری از مسافران جزیره به دنبال آن هستند.

آدرس: قشم، درگهان، مجتمع تجاری دریا، طبقه دوم

هتل سنتی صفا آباد قشم

یکی دیگر از هتل‌هایی که حجم بالایی از مسافران قشم از اقامت در آن رضایت داشته‌اند، هتل سنتی صفا آباد قشم است. این هتل جزو هتل‌های نوساز و تازه‌تأسیس است که در روستایی با چشم‌اندازهای دل‌انگیز طبیعی و در ۶۰ کیلومتری از جزیره قشم قرار گرفته است. آنچه موجب محبوبیت زیاد این هتل در میان مسافران شده است فضای مدرن اما درعین‌حال سنتی این هتل است. معماری این اقامتگاه به‌گونه‌ای است که هم‌زمان به‌صورت لوکس و سنتی طراحی شده است. همین موضوع موجب شده است تا مشتاقان اقامتگاه‌های بوم‌گردی که به دنبال آن هستند تا در مکانی به سبک و سیاق بوم‌گردی‌های جزیره اما با فضایی وسیع و مجهز اقامت کنند به سراغ این هتل بروند.

این هتل سنتی تنها ۱۶ باب اتاق دارد و برای رزرو آن در بازه‌های تعطیلات باید کمی عجول بود و قبل از تکمیل ظرفیت اقدام کرد. موقعیت مکانی هتل سنتی صفا آباد قشم نیز بسیار خوب است به‌طوری که با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توان به اسکله گردشگری حرا و جنگل‌های سرسبز و باطراوت منطقه رسید.

آدرس: ۶۰ کیلومتری قشم، روستای گورزین، منطقه صفا آباد

بهترین هتل‌های قشم از نظر مسافران

هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم نیز در دسته بهترین هتل‌های قشم از نظر مسافران قرار می‌گیرد. این هتل چهار ستاره بالغ بر یک دهه است که شروع به کار کرده است و با دارا بودن ۴۸ باب واحد اقامتی متنوع که شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های گوناگون در ظرفیت‌های ۲ تا ۴ نفره می‌شود توانسته است با میزبانی شایسته‌ای از گردشگران جزیره به عمل آورد.

گذشته از امکانات و خدمات مطلوب این مجموعه، موقعیت مکانی آن را هم می‌توان جزو ویژگی‌های خوب این هتل حساب کرد. به‌طوری که مهمانان این مجموعه با ده دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توانند به ساحل خلیج‌فارس یا پارک زیتون بروند. علاوه‌برآن دو سیتی‌سنتر بزرگ قشم نیز در چندقدمی این هتل قرار گرفته‌اند و برای بازدید از جاذبه‌های معروفی چون دره ستارگان قشم و قلعه پرتغالی‌ها می‌توان با تاکسی کمتر از ۲۰ دقیقه به مقصد رسید. گفتنی است برخی از اتاق‌های این هتل دارای چشم‌انداز تماشایی از دریای خلیج‌فارس هستند.

آدرس: قشم، بلوار بهشتی، میدان امام قلی خان، مقابل منازل نیرو دریایی

کلام آخر

یکی از بهترین ترفندها برای پیدا کردن یک محل مناسب برای اقامت در هر مقصدی، بررسی نظراتی است که مسافران درباره هتل‌های آن شهر به اشتراک گذاشته‌اند؛ زیرا تجربه‌های پیشین اقامت در هتل‌ها اغلب نشانگر ویژگی‌های واقعی هتل‌ها است. ازاین‌رو در این مطلب تلاش کردیم تا بهترین هتل‌های قشم از نظر مسافران را معرفی کنیم تا درصورتی‌که قرار است راهی سفر به جزیره شوید بتوانید بدون اتلاف وقت این هتل‌ها را بشناسید و از میان آن‌ها دست به انتخاب بزنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید