اگر بانکی اعلام کرد که منابع لازم برای پرداخت تسهیلات ودیعه ندارد متقاضیان شکایت خود را به اداره کل راه وشهرسازی ابلاغ کرده تا سریعا اداره کل در خصوص ارائه مدارک لازم اقدام کند.

اگر بانکی از پرداخت وام ودیعه مسکن خودداری کرد به کجا شکایت کنیم؟

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت که ۱۴۵ هزار متقاضی طی ۴ سال گذشته موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شده‌اند.

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران  جوان با بیان اینکه روند همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن تا به امروز خوب بوده است گفت: طی ۴ سال گذشته، ۱۴۵ هزار متقاضی وام ودیعه مسکن (بین ۷۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان) توانسته اند از بانک های عامل تسهیلات دریافت کنند.

او بیان کرد: متقاضیان وام ودیعه مسکن می توانند از هفته آینده در صورت داشتن شرایط اقدام به دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی در شهر تهران و ۱۵۰ میلیون  تومانی در سایر شهرهای استان کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، بازپرداخت تسهیلات ۲ میلیارد ریالی را ماهانه ۵۶ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال و وام یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی را ۴۲ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال اعلام کرد.

او گفت: اگر بانکی اعلام کرد که منابع لازم برای پرداخت تسهیلات ودیعه ندارد متقاضیان شکایت خود را به اداره کل راه وشهرسازی ابلاغ کرده تا سریعا اداره کل در خصوص ارائه مدارک لازم اقدام کند.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید