وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای حملات اخیر اردن به مناطقی از خاک کشورش را محکوم کرد.

واکنش تند دمشق به حملات اردن به خاک سوریه

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، در بیانیه وزارت امور خارجه سوریه آمده است: دمشق از حملات هوایی نیروی هوایی اردن به مناطقی در داخل خاک سوریه ابراز تاسف می‌کند. دمشق تاکید کرد که هیچ توجیهی برای چنین عملیات نظامی در داخل خاک سوریه وجود ندارد.

این وزارتخانه اضافه کرد: تشدید تنش‌هایی که در ماه‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم با آنچه که در مورد همکاری صمیمانه برای مبارزه با همه تخلفات توافق شده است، مطابقت ندارد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: پیام‌هایی توسط وزرای امور خارجه، دفاع و نهادهای امنیتی به همتایان خود در اردن ارسال کردند، این پیام‌ها شامل پیشنهاداتی برای برداشتن گام‌های عملی برای کنترل مرزها و آمادگی سوریه برای همکاری با نهادهای اردن بود.

وزارت امور خارجه سوریه همچنین اعلام کرد: این پیام‌ها نادیده گرفته شد و ما پاسخی از اردن به آنها دریافت کردیم. دمشق تأکید می‌کند که به مبارزه با تروریسم و مقابله و پایان دادن به همه جنایات مربوط به قاچاق مواد مخدر ادامه می‌دهد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر حمله اردن به مناطقی در داخل خاک سوریه علیه قاچاقچیان مخابره شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید