منابع اطلاعاتی آمریکا تاکید کردند که اسرائیل تا نابودی جنبش حماس فاصله بسیاری دارد.

حماس مهمات کافی برای حمله به اسرائیل را دارد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، منابع اطلاعاتی آمریکا اعلام کردند که اسرائیل با وجود کشتن ۲۰ تا ۳۰ درصد از نیروهای جنبش حماس در حملات مداوم خود به نوار غزه از هفتم اکتبر همچنان فاصله بسیاری با از بین بردن این جنبش دارد.

وال استریت ژورنال به نقل از منابع اطلاعاتی آمریکا نوشت که حماس مهمات کافی برای حمله به اسرائیل و نیروهای آن را برای چندین ماه در اختیار دارد.

این روزنامه با اشاره به برخی از مناطق به ویژه در شمال نوار غزه که نیروهای اسرائیلی از آنها عقب‌نشینی کرده‌اند، تاکید کرد که حماس در تلاش است تا نیروی پلیس را در برخی مناطق غزه مستقر کند.

در این گزارش با اشاره به تخمین‌هایی مبنی بر شهادت ۲۰ تا ۳۰ درصد از مبارزان حماس آمده است که این آمار با هدف اسرائیل برای نابودی این جنبش فاصله بسیاری دارد.

وال استریت ژورنال نوشت:‌ «مقام‌های اسرائیلی اعتراف کرده‌اند که به رغم عملیات تهاجمی هوایی و زمینی در داخل غزه که منجر به شهادت هزاران غیرنظامی شد، به هدف خود برای نابودی حماس دست نیافته‌اند».

این رزونامه تاکید کرده است که حماس تاکتیک‌های خود را در برابر حملات اسرائیل تغییر داده و مبارزان آن در قالب گروه‌های کوچک عملیات انجام دادند و برای نیروهای مهاجم اسرائیلی کمین گذاشتند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید